Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna

NoVa Park z kampanią wizerunkową promującą bezpieczne świąteczne zakupy

NoVa Park z kampanią wizerunkową promującą bezpieczne świąteczne zakupy
Zobacz więcej zdjęć »
Trwa kolejna kampania wizerunkowa NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, której celem jest pokazanie mieszkańcom Gorzowa i okolic, że przedświąteczne zakupy w centrum handlowym są lepsze od tych dokonywanych on-line.

W ramach najnowszej kampanii NoVa Park przygotowało infografikę pokazującą 7 powodów przemawiających za bezpiecznymi i wygodnymi zakupami w centrum handlowym. NoVa Park zwraca w szczególności uwagę na bezpieczeństwo zakupów podkreślając, że centra handlowe są jednymi z najbezpieczniejszych miejsc w przestrzeni publicznej pod kątem stosowanych w nich rygorów sanitarnych. Przedświąteczne zakupy w centrum handlowym to także łatwe sprawdzenie jakości produktu oraz wybieranie prezentów „na żywo” za pomocą wszystkich zmysłów, co nie jest możliwe przy zakupach on-line. Nie bez znaczenia jest również fakt, że w galeriach handlowych produkty otrzymujemy w momencie zakupu, a więc mamy pewność, że prezenty są „na czas”. Jest to o wiele lepsze rozwiązanie niż korzystanie z e-handlu w okresie świątecznej kumulacji zamówień internetowych, która skutkuje wydłużonymi terminami dostaw. Handel tradycyjny jest także bardziej ekologiczny niż e-commerce, ponieważ zamówienia on-line oznaczają dodatkowe wykorzystanie plastiku, styropianu czy innych opakowań wysyłanych do domów. Kupując w galeriach handlowych wspieramy także miejsca pracy i dbamy o to, aby zostały utrzymane.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Wygodnie, bezpiecznie, na miejscu … To hasło przewodnie kampanii wizerunkowej pokazującej, że nasze centrum handlowe jest idealnym miejscem na dokonanie przedświątecznych zakupów. W kampanii wykorzystaliśmy element edukacyjny przedstawiając naszym klientom 7 argumentów na poparcie tej tezy” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Kampania wizerunkowa promująca bezpieczne świąteczne zakupy jest prowadzona z wykorzystaniem komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park, a także poprzez komunikaty głosowe na terenie Centrum.

Informacje o firmie:

NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w regionie, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, SunLoox czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.

www.nova-park.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Orchidea

Komentarze (2)

  • avatar
    ~sylwia 2020-12-11 14:49:33

    Ja lubię młodzieżowy styl Cropp i House.

  • avatar
    ~wera 2020-12-11 12:47:48

    Lubię Nova Park, sporo ciekawych sklepów i co najważniejsze jest Reserved :).


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »