Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna
NoVa Park z kampanią wizerunkową promującą bezpieczne świąteczne zakupy
Zobacz więcej zdjęć » |
W ramach najnowszej kampanii NoVa Park przygotowało infografikę pokazującą 7 powodów przemawiających za bezpiecznymi i wygodnymi zakupami w centrum handlowym. NoVa Park zwraca w szczególności uwagę na bezpieczeństwo zakupów podkreślając, że centra handlowe są jednymi z najbezpieczniejszych miejsc w przestrzeni publicznej pod kątem stosowanych w nich rygorów sanitarnych. Przedświąteczne zakupy w centrum handlowym to także łatwe sprawdzenie jakości produktu oraz wybieranie prezentów „na żywo” za pomocą wszystkich zmysłów, co nie jest możliwe przy zakupach on-line. Nie bez znaczenia jest również fakt, że w galeriach handlowych produkty otrzymujemy w momencie zakupu, a więc mamy pewność, że prezenty są „na czas”. Jest to o wiele lepsze rozwiązanie niż korzystanie z e-handlu w okresie świątecznej kumulacji zamówień internetowych, która skutkuje wydłużonymi terminami dostaw. Handel tradycyjny jest także bardziej ekologiczny niż e-commerce, ponieważ zamówienia on-line oznaczają dodatkowe wykorzystanie plastiku, styropianu czy innych opakowań wysyłanych do domów. Kupując w galeriach handlowych wspieramy także miejsca pracy i dbamy o to, aby zostały utrzymane.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Wygodnie, bezpiecznie, na miejscu … To hasło przewodnie kampanii wizerunkowej pokazującej, że nasze centrum handlowe jest idealnym miejscem na dokonanie przedświątecznych zakupów. W kampanii wykorzystaliśmy element edukacyjny przedstawiając naszym klientom 7 argumentów na poparcie tej tezy” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Kampania wizerunkowa promująca bezpieczne świąteczne zakupy jest prowadzona z wykorzystaniem komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park, a także poprzez komunikaty głosowe na terenie Centrum.
Informacje o firmie:
NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w regionie, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, SunLoox czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.
www.nova-park.pl
Nadesłał:
Orchidea
|
Komentarze (2)
Ja lubię młodzieżowy styl Cropp i House.
Lubię Nova Park, sporo ciekawych sklepów i co najważniejsze jest Reserved :).