Firma » Biznes
NoVa Park z zimową kampanią i nową linią kreatywną
Zobacz więcej zdjęć » |
W nowej linii kreatywnej wykorzystano linię łuku z logotypu NoVa Park w taki sposób, aby nawiązywała do symbolu „chmurki” i „komentarza”. To parafraza komunikacji, otwartości i dialogu z otoczeniem – wartości, które są niezwykle istotne dla NoVa Park. Centralnym punktem warstwy graficznej jest radosna postać, każdorazowo zaprezentowana w towarzystwie wielu zaskakujących i nietypowych elementów. Zabieg ten nadaje całej kreacji dynamicznego i nowoczesnego charakteru oraz wywołuje pozytywne emocje, a wykorzystanie białego tła pokazuje minimalistyczną, a zarazem elegancką naturę NoVa Park. Dodatkowo, wszystkie materiały graficzne przygotowywane w 2022 roku będą zawierać emblemat odnoszący się do jubileuszu NoVa Park – 10. tych urodzin, które przypadają w kwietniu 2022 roku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
NoVa Park jest bardzo bliska teoria tzw. „trzeciego miejsca” – przyjaznej przestrzeni, w której mieszkańcy Gorzowa i okolic spędzają swój wolny czas, spotykają przyjaciół, odpoczywają po pracy zawodowej czy pracach domowych oraz nabierają oddechu przy filiżance kawy czy herbaty. A biorąc udział w organizowanych przez NoVa Park wydarzeniach wzmacniają poczucie przynależności do otoczenia oraz więzi z innymi – znanymi lub potencjalnie bliskimi osobami. NoVa Park od 10 lat prowadzi działania, które mają właśnie wywołać wśród Klientów centrum takie skojarzenia.
Nowy 2022 rok rozpoczyna się kampanią wizerunkową „Są promocje, są emocje!” promującą zimowe wyprzedaże w NoVa Park. Na miłośników zakupowego szaleństwa czeka aż 120 sklepów i punktów usługowych, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak Pull&Bear, Intersport, Home&You, Homla, Super-Pharm czy Bershka. W tym sezonie promocje przygotowane przez ulubione marki sięgają nawet -75%.
„NoVa Park to miejsce, w którym tętni życie lokalnej społeczności, gdzie rodzą się nowe pomysły. I tak dzieje się już od 10 lat. Uruchomiona właśnie kampania wizerunkowa oddaje budowany przez ostatnią dekadę wizerunek NoVa Park. Jest nowocześnie i dynamicznie, a przy tym jest także miejsce dla pozytywnych emocji. Jednym słowem: NoVa Park – wszystko, co kochasz” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Najnowsza kampania jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park. Wspierać ją będą działania PR, realizowane przez agencję Orchidea Public Relations. Linię kreatywną na 2022 rok stworzyła agencja Tinssen.
Informacje o firmie:
NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w regionie, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, SunLoox czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.
www.nova-park.pl
Nadesłał:
Orchidea
|
Komentarze (0)