Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
NoVa Park zaprasza na jesień w ciepłym stylu
Zobacz więcej zdjęć » |
Najnowsza kampania, której bohaterami są ambasadorowie NoVa Park – Państwo Paluchowie z synem Tomkiem – nawiązuje kolorystycznie do złotej polskiej jesieni kojarzącej się z brązowymi kasztanami w parku czy złotymi liśćmi pod stopami. Wykorzystanie w kampanii ciepłych barw (brązów, żółci) ma się również kojarzyć z ciepłem ogniska domowego, które zawsze tworzy rodzina, będąca najważniejszą grupą docelową NoVa Park.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Uzupełnieniem kampanii wizerunkowej będzie kolejna odsłona akcji „Doceniamy, nagradzamy”, zaplanowana na 9-11 września. Klienci, którzy zrobią zakupy na kwotę minimum 55 złotych, mają szansę otrzymać w prezencie słoiki z kolorowym wieczkiem wypełnione zestawami aromatycznych herbat lub słoiki dekoracyjne wypełnione cebulkami tulipana czy świeczką.
„NoVa Park to centrum rodzinne, czego odzwierciedleniem jest najnowsza kampania wizerunkowa promująca jesienne kolekcje, której motywem przewodnim jest szczęśliwa rodzina. Chcemy pokazać mieszkańcom Gorzowa i regionu, że NoVa Park oferuje nową jakość zakupów i spędzania czasu z najbliższymi. Zależy nam również na regularnym nagradzaniu klientów upominkami w podziękowaniu za dokonywane zakupy, do czego wykorzystujemy akcje prosprzedażowe ‘Doceniamy, nagradzamy” – mówi Katarzyna Borowiak, kierownik ds. marketingu NoVa Park.
Kampania wizerunkowa „W ciepłym stylu” jest realizowana z wykorzystaniem billboardów, materiałów POS, mediów społecznościowych, digital signage oraz strony internetowej. Kampania outdoorowa nowych kolekcji w NoVa Park potrwa do połowy listopada.
Informacje o firmie:
NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w województwie lubuskim, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket Piotr i Paweł oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym marki nieobecne dotąd na rynku lokalnym, takie jak Pull&Bear, H&M, Intersport, Lindex, KiK, KFC, Pure Fitness, Home&You, Super–Pharm, Cubus, Calzedonia, Intimissimi, Kubenz, Tchibo, Smyk, Sephora, W.KRUK czy Bershka.
Właścicielem obiektu jest węgierski deweloper Futureal. Zarządcą NoVa Park jest firma Apsys Polska S.A.
www.nova-park.pl
Nadesłał:
Orchidea
|
Komentarze (0)