Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

Nowa aplikacja „Blue Legends” Lufthansy połączy często podróżujących pasażerów

Rozwiązanie pozwoli na wirtualne meldowanie się we wszystkich lokalizacjach Lufthansy, na całym świecie.

Zgodnie z przyjętym mottem „living on a badge" Lufthansa, jako pierwsza linia lotnicza, wprowadza dla swoich pasażerów możliwość nowego wirtualnego meldowania się. Dzięki aplikacji „Blue Legends" będą oni mogli podzielić się szczegółami swojej podróży z innymi, wykorzystując sieci społecznościowe. „Blue Legends" pozwala użytkownikom na wirtualny „check-in" na lotniskach, specjalnych strefach dla Klasy Biznes i we wszystkich lotach Lufthansy wykorzystując aplikację Foursquare. Rozwiązanie to nie zastępuje tradycyjnego „check in" na loty Lufthansy, jednak za meldowanie się na wirtualnych stronach, pasażerowie będą otrzymywać specjalne nagrody i przydomki.

I tak, dla przykładu osoba podróżująca najczęściej jedną trasą może otrzymać przydomek „ekspert pilot", a Ci, którzy meldują się przed 6 rano będą nazywani „porannymi ptaszkami". Jeśli zaś ktoś przeleci więcej niż 388 000 km z Lufthansą, otrzyma przydomek „do księżyca". Dodatkowo, osoba, która często melduje się za pośrednictwem Foursquare otrzyma status „burmistrza" zamiast „ekspert pilot". Zbierając poszczególne przydomki, podróżujący, którzy najczęściej będą korzystali z wirtualnych stron Lufthansy, staną się prawdziwymi „legendami niebios".

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Blue Legends, to pierwsze z dziesięciu tzw. połączeń aplikacyjnych Foursquare, zbudowane wokół sieci społecznościowej Foursquare, aktualnie dostępne w wersji beta w galerii Foursquare lub na stronie www.lufthansa.com/blue-legends. Jest ono dostępne również na urządzeniach mobilnych. Dzięki tej aplikacji użytkownicy mogą uaktywniać swoje bieżące położenie za pośrednictwem sieci społecznościowych.

Pozycję użytkownika określa się za pomocą lokalizacji radiowej lub GPS w taki sposób, że aplikacja ukazuje znajdujące się w pobliżu miejsca, takie jak chociażby restauracje, czy kina, do których można się zameldować.

W 2009 roku, Lufthansa opracowała aplikację MySkyStatus, która pozwala użytkownikom na wysyłanie automatycznych aktualizacji swoich lotach poprzez sieci społecznościowe. Od roku 2010, uczestnicy programu Miles & More mogą dzielić wskazówkami dotyczącymi swojej podróży przez aplikację MemberScout.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

nciesielska@solskibm.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »