Technologie » Fotografia

Nowa aplikacja Fotolia na iPada

Nowa aplikacja Fotolia na iPada
Zobacz więcej zdjęć »
Fotolia, wiodąca europejska agencja zdjęć stockowych, uruchomiła nową aplikację na iPada. Przyjazna i intuicyjna aplikacja pozwala użytkownikom na wyszukiwanie, pobieranie i udostępnianie kreatywnych plików z ponad 28-milionowej bazy Fotolii za pomocą jednego kliknięcia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 
Nowa aplikacja Fotolia na iPada, stworzona z myślą o profesjonalistach w komunikacji oraz grafice komputerowej, zdecydowanie poprawia ergonomię użytkowania, dzięki 4 prostym krokom: 1) odkrywanie, 2) wybór, 3) udostępnianie, 4) kupowanie. Dzięki estetycznemu oraz ergonomicznemu interfejsowi, użytkownicy mogą wyszukiwać zdjęcia i pliki royalty-free z internetowej bazy serwisu Fotolia z ponad 28 milionami plików.
Aplikacja oferuje również nowe doświadczenie wizualne, w ramach którego wyniki wyszukiwania są wyświetlane na stronie w formie mozaiki. W ciągu zaledwie jednego kliknięcia, użytkownikom wyświetla się plik w wysokiej rozdzielczości w trybie pełnego ekranu, a wyniki wyszukiwania można przewinąć do następnego ekranu za pomocą palca. Zakładka Informacje o obrazie pozwala użytkownikom zobaczyć więcej zdjęć tego typu, tego samego autora lub opisanych tymi samymi słowami kluczowymi. Tam też użytkownik może wpisać inne słowa kluczowe, aby rozpocząć nowe wyszukiwanie.
 
Dzięki zaawansowanemu silnikowi wyszukiwarki, użytkownik może również filtrować wyniki wyszukiwania według ceny, typu pliku (zdjęcia, ilustracje, grafiki wektorowe), kolekcji (Kolekcja Standardowa, Kolekcja Instant), a także opcjonalnie włączyć obrazy panoramiczne. Użytkownik może również wybrać dowolną ilość zdjęć i zachować je na przyszłość w osobistych galeriach, dzielić się nimi za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter), a nawet pobrać je bezpośrednio na swojego iPada lub konto Dropbox.
– Najlepsze aplikacje to takie, które są przyjemne w użyciu – mówi prezes i współzałożyciel Fotolia LLC Oleg Tscheltzoff. – Uważamy, że najważniejsze jest zapewnienie niezawodnej obsługi, tak aby nasi klienci wiedzieli, że mogą zaufać bankowi zdjęć Fotolia w zamianie swoich pomysłów na obrazy, zawsze i wszędzie! Dzięki intuicyjnemu oraz nowoczesnemu designowi, aplikacja jest równie przyjemna w użyciu, jak i przydatna – kontynuuje. 
 
Odpowiedź na rosnące potrzeby branży
 
Aplikacja na iPada jest kluczowym elementem obecnej strategii rozwoju banku zdjęć Fotolia, która skupia się wokół aplikacji dla urządzeń mobilnych, takich jak iPhone i iPad. Uruchomiona pod koniec 2013 r. i przeznaczona na smartfony aplikacja Instant, liczy obecnie ponad 30 000 użytkowników. 
 
Aplikacje Fotolia na urządzenia mobilne zaspokajają rosnące zapotrzebowanie użytkowników na szybką i prostą obsługę. – Nasze aplikacje mobilne zostały opracowane w całości przez wewnętrzny zespół ekspertów ds. badań i rozwoju Fotolia we Francji – wyjaśnia Morgan David de Lossy, Dyrektor ds. strategii mobilnej Fotolia. – W zeszłym roku zatrudniliśmy 6 deweloperów, w celu skoncentrowania się na naszej strategii mobilnej. Ta kwestia jest kluczowa dla naszego, liczącego już 20 osób, zespołu.
Aplikacja jest kompatybilna z systemem iOS 7 i można ją pobrać za darmo w App Store: 
https://itunes.apple.com/pl/app/fotolia/id527943024?mt=8
Wersja na Androida jest obecnie w przygotowaniu. 


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

GlobalBrand

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »