Firma » Biznes
Nowa Dyrektor ds. Marketingu w Apsys Polska
Zobacz więcej zdjęć » |
W maju br. spółka Apsys Polska wprowadziła zmiany w swojej strukturze wyodrębniając nowy dział marketingu, na którego czele stanęła Agnieszka Tomczak-Tuzińska. Nowy dział połączył rozproszone dotąd w organizacji: marketing korporacyjny, marketing operacyjny centrów handlowych zarządzanych przez firmę Apsys, public relations, kształtowanie wizerunku pracodawcy oraz działania z zakresu korporacyjnej odpowiedzialności biznesu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Zmiana struktury działu marketingu Apsys Polska jest wyrazem zmian w całej organizacji, która po sukcesie rynkowym Posnanii, poszukuje nowych wyzwań i dopasowuje swoje działania do nowych realiów funkcjonowania na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Kierowanie działem marketingu lidera branży centrów handlowych to wyzwanie i duża odpowiedzialność. Cieszę się, że Zarząd Apsys Polska powierzył mi to zadanie” – powiedziała Agnieszka Tomczak-Tuzińska, Dyrektor ds. Marketingu Apsys Polska.
Agnieszka Tomczak-Tuzińska posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych oraz rozwoju biznesu w branży centrów handlowych. Pracowała między innymi dla Atrium, Caleum Development, CREAM. Ukończyła wydział Zarządzania i Marketingu na Politechnice Gdańskiej, oraz specjalizację finansową w wiodącej wyższej szkole biznesu we Francji: Écoleeffectivepr.pl
Komentarze (0)