Technologie » Internet

Nowa era zakupu ubezpieczeń: PolisaOnline.pl i Balcia Insurance łączą siły

Prosty i szybki wybór ubezpieczenia: nowa platforma PolisaOnline.pl umożliwia zakup polisy za pośrednictwem komunikatora Messenger, wykorzystując algorytmy sztucznej inteligencji. Innowacyjny kanał sprzedaży wdraża łotewski insurtech Balcia Insurance.

Wybór ubezpieczenia OC jeszcze nigdy nie był tak prosty i szybki. Nowa platforma PolisaOnline.pl umożliwia zakup polisy za pośrednictwem komunikatora Messenger, wykorzystując algorytmy sztucznej inteligencji. Innowacyjny kanał sprzedaży wdraża łotewski insurtech Balcia Insurance, który jako jedna z pierwszych firm dołączyła do platformy i rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń, wykorzystując technologię AI.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

PolisaOnline.pl to nowy insurtech na polskim rynku, którego podstawą działania jest technologia sztucznej inteligencji od OpenAI. Wśród innych platform ubezpieczeniowych wyróżnia ją zaawansowany chat bot Ola, Wirtualna Asystentka Ubezpieczeniowa, która podczas jednej konwersacji w aplikacji Messenger na smartfonie przeprowadzi klienta przez cały proces zakupu, od wyboru polisy po płatność. Klient wszystkie niezbędne dokumenty otrzymuje na adres mailowy podany podczas rozmowy. Cały proces jest w pełni bezpieczny, ponieważ dzięki najnowszym i aktualizowanym na bieżąco technologiom, takim jak szyfrowanie połączeń kluczem SSL, dane są odpowiednio chronione i przechowywane.

PolisaOnline.pl to przełom na rynku ubezpieczeń w Polsce. Wykorzystujemy dwie technologie, które nie były dotychczas obecne przy sprzedaży ubezpieczeń w Polsce: chat boty AI i komunikatory internetowe. Po pierwsze, w wyborze polisy pomaga bot, który dostarcza treści i kalkulacje przekazywane bezpośrednio od renomowanych towarzystw ubezpieczeniowych. Po drugie, cały proces zakupu polisy odbywa się na Messengerze, najpopularniejszym komunikatorze w Polsce. Można mieć pewność, że Ola, Wirtualna Asystentka Ubezpieczeniowa przedstawia wyłącznie aktualne informacje, pochodzące z wiarygodnych i oficjalnych źródeł. To bezpieczne rozwiązanie, które  gwarantuje klientom sprawną obsługę oraz oferty szyte na miarę ich potrzeb. Proces jest szybki, wygodny, a do tego dostępny przez całą dobę i z dowolnego miejsca na świecie – mówi Robert Butzke, Managing Director PolisaOnline.pl.

Balcia Insurance pionierem rozwiązań technologicznych w branży ubezpieczeniowej

PolisaOnline.pl wystartowała w lipcu tego roku i obecnie oferuje możliwość zakupu ubezpieczenia OC od dwóch firm. Po okresie testowym oferta ma być sukcesywnie poszerzana. Na platformie od samego początku znaleźć można Balcię – łotewski insurtech, który od kilku lat stawia na innowacyjne kanały sprzedaży i wprowadza rozwiązania oparte na algorytmach sztucznej inteligencji.

W Balcia Insurance staramy się upraszczać i usprawniać proces wyboru oraz zakupu ubezpieczenia. Wejście we współpracę z platformą PolisaOnline.pl było dla nas zatem oczywistą decyzją. Dzięki Oli, Wirtualnej Asystentce Ubezpieczeniowej klient nie musi już tracić czasu na przebieranie w ofertach różnych towarzystw, ponieważ otrzymuje ofertę dostosowaną w pełni do swoich oczekiwań. – mówi Paulina Piaskowska, Dyrektorka Działu Sprzedaży Balcia Insurance w Polsce. –– W Balcii od kilku lat pracujemy nad rozwiązaniami wykorzystującymi AI, część prostych procesów już udało nam się w pełni zautomatyzować. Zastosowanie algorytmów sztucznej inteligencji minimalizuje ryzyko błędów ludzkich i pozwala na znaczną redukcję czasu potrzebnego do rozpatrywania wniosków, co przekłada się na zwiększenie efektywności działań i szybszą obsługę klienta.

Proces zakupu polisy za pomocą platformy PolisaOnline.pl zmniejsza ilość niezbędnych formalności do minimum, dzięki czemu można nabyć ubezpieczenie nawet z telefonu. To ukłon w stronę przedstawicieli pokolenia Z, rozpoczynających swoją przygodę z dorosłym życiem – ma być łatwo, szybko i online. Świadczą o tym liczby: z raportu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) i Accenture „Cyfryzacja sektora ubezpieczeń w Polsce” z 2024 r. wynika, że zapotrzebowanie na innowacyjne i w pełni cyfrowe rozwiązania rośnie, a już połowa osób w wieku 18-25 lat deklaruje chęć korzystania z chat botów do uzyskiwania informacji o ofertach ubezpieczeń[1]. Balcia Insurance jako jedna z pierwszych firm dołączyła do platformy PolisaOnline.pl, aby wspólnie rozwijać ją i ulepszać, wprowadzając nowe rozwiązania, które jeszcze bardziej uproszczą proces wyboru i zakupu ubezpieczenia.

 



[1] https://piu.org.pl/wp-content/uploads/2024/04/Raport_PIU_19.04.pdf



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Źródło: Internet
http://google.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »