Firma » Reklama
Nowa jakość w prezentacji produktu
Zobacz więcej zdjęć » |
Obrotowa prezentacja wyróżnia produkt na rynku, przez co staje się on łatwiej dostępny dla potencjalnego klienta.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sesja fotograficzna i studio graficzne
Interaktywne animacje - packshot 360 to sposób przedstawienia produktu za pomocą ruchomego obrazu. W studio fotograficznym profesjonalny fotograf wykonuje sekwencję zdjęć produktu pod różnymi kątami tak, aby uchwycić wszystkie jego cechy charakterystyczne. Po sesji zdjęciowej materiał trafia do grafika, który składa go w prezentację. Dzięki dużej ilości zdjęć możliwy jest do wygenerowania widok sferyczny lub pół sferyczny produktu, a wieloosiowość animacji pozwala na przygotowanie wielu ujęć produktu. Złożony materiał daje efekt trójwymiarowości, co pozwala klientowi na obejrzenie produkt z każdej strony. Jest to bardzo cenne udogodnienie dla klientów, ponieważ już w internecie mogą dokładnie zapoznać się z towarem i już w tym momencie podjąć decyzję o zakupie, bez konieczności osobistej wizyty w sklepie. Animacje obrotowe dość dokładnie odzwierciedlają produkt, dlatego jest realna szansa na zwiększenie sprzedaży dzięki takiej formie reklamy.
Realny mockup
Producenci bardzo często przygotowują specjalną makietę swojego produktu, tak zwany mockup. Atrapa pozwala na lepsze przedstawienie cech charakterystycznych produktu, gdyż zazwyczaj wykonana jest z lepszego materiału, ma bardziej intensywne kolory, zdecydowanie lepiej współpracuje ze światłem oraz ma większy logotyp. Obostrzenia dotyczące zakazu idealizacji produktu w reklamie skłaniają producentów do urealnienia swojego towaru, dlatego często w packshotach pokazują częściowe zużycie produktu czy nawet puste opakowanie.
Prezentacje obrotowe to nowy trend, który zawojuje branżą e-commerce. Profesjonalna sesja fotograficzna oraz przygotowanie animacji produktu wraz z jego opisem to strzał w dziesiątkę współczesnej reklamy.
Nadesłał:
BarbaraNawrot
|
Komentarze (0)