Firma » Reklama

Nowa kampania produktowa firmy Aboca

Ruszyła kampania telewizyjna firmy Aboca promująca Colilen IBS, preparat służący do leczenia zespołu jelita nadwrażliwego. W najnowszym spocie firma podkreśla przede wszystkim wieloletnie zaangażowanie w badania naukowe, mające na celu tworzenie innowacyjnych wyrobów medycznych.

Emisja spotów telewizyjnych Aboca rozpoczęła się 15 marca i potrwa do 14 kwietnia 2019 r. To pierwsza kampania telewizyjna promująca Colilen IBS w Polsce. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki Aboca oraz zwrócenie uwagi konsumentów na produkt. Jak podkreśla spot, Colilen IBS jest efektem 10-letnich badań naukowych firmy i stanowi odpowiedź na złożony i trudny do zdiagnozowania problem, jakim jest zespół jelita nadwrażliwego (IBS).

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Najnowsza reklama kontynuuje komunikację Aboca, kładącą nacisk na innowacyjność firmy i jej produktów. Korzystając z hasła „Innowacja dla zdrowia” firma podkreśla swój wkład w badania naukowe nad rozwijaniem zaawansowanych wyrobów medycznych opartych o roślinne kompleksy molekularne.

Spot w wersji 15- i 30-sekundowej będzie emitowany w szerokozasięgowych stacjach telewizyjnych. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Emisje telewizyjne wspierane są przez kampanię SEM skierowaną do osób cierpiących na dolegliwości związane z IBS.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

a.bak

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »