Zdrowie » Ciało
Nowa kampania radiowa Urinal
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Bieżąca kampania Urinal skierowana jest do kobiet, które zmagają się z problemami układu moczowego. Ma na celu uświadomienie im, że polecane dla nich preparaty, mimo że zazwyczaj bazują na podobnych substancjach, to jednak różnią się poziomem standaryzacji i skoncentrowania składników. Przygotowując suplement diety Urinal, zastosowaliśmy unikatową technologię pozyskiwania wyciągu z żurawiny w formie opatentowanych składników NutriCran oraz CystiCran. Dzięki temu preparat ten posiada wysoką zawartość substancji aktywnych, co sprawia, że jest skuteczny i bezpieczny – mówi Wiktoria Stefanik, Brand Manager firmy Walmark.
Motyw przewodni 30-sekundowego spotu stanowi dialog dwóch kobiet, któremu towarzyszy jasny przekaz: na kłopoty z drogami moczowymi potrzeba sprawdzonego preparatu, jakim jest Urinal. Kreacja przedstawia sytuację, w której kobieta, szukając drogi do toalety, przyznaje się do uciążliwego problemu. „Na kłopoty z drogami moczowymi polecam suplement diety Urinal, którego sama używam” – słyszy w odpowiedzi.
Kampania potrwa do czerwca. Swoim zasięgiem obejmuje największe ogólnopolskie stacje radiowe: RMF FM i Radio Zet. Komunikację reklamową wspierają działania sponsorskie prognozy pogody w tych rozgłośniach.
Kreację spotu przygotowała agencja reklamowa Hypermedia Isobar, natomiast za działania PR odpowiada agencja Open Media.
Nadesłał:
Open Media
|

Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
Stare Podgórze z gotowymi do odbioru mieszkaniami finalizującymi projekt Murapol Mateczniq
Jak urządzić piękną i komfortową łazienkę? Postaw na stelaż podtynkowy z designerskim przyciskiem
Stanowisko PORT PC w sprawie działań UOKiK, IH i KAS dotyczących kontroli pomp ciepła
Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
Komentarze (0)