Firma » Reklama

Nowa kampania reklamowa FORUM Gliwice

Nowa kampania reklamowa FORUM Gliwice
Zobacz więcej zdjęć »
Rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa gliwickiego FORUM. Centrum stawia w niej na lokalność, akcentuje otwartość na wszystkie grupy wiekowe i podkreśla różnorodność swojej oferty. Elementem wyróżniającym są gliwickie plenery miejskie, które pojawiają się w reklamach.

„Jest trendy", „Jest fun", „Jest pycha" i  „Jest fit" to cztery hasła, które pojawiają się w nowej kampanii Centrum Handlowego FORUM. Odnoszą się do poszczególnych funkcji i cech komercyjnych tego centrum, odpowiadających oczekiwaniom współczesnych klientów przestrzeni handlowych. To moda i uroda, rozrywka, kulinaria oraz sport. Wszystko to oferuje swoim odbiorcom Centrum Handlowe FORUM. Pozycjonuje się przez to jako obiekt idealnie „skrojony" na miarę potrzeb lokalnego odbiorcy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- W bieżącej kampanii dominantą nie jest już modowość naszego centrum. Nadal jest ona ważna, będziemy ją eksponować, ale nie chcemy zaniedbywać promowania innych funkcji i branż, które są atrakcyjne z punktu widzenia naszych klientów. Współcześnie wizyta w centrum jest bowiem pewnego rodzaju unikalnym doświadczeniem, które wykracza poza ramy zwykłych zakupów - tłumaczy Grzegorz Filipczyk, dyrektor Centrum Handlowego FORUM z ramienia firmy JLL.

Stąd też - póki co - przerwa w testimonialach z udziałem celebrytów. - Narratorami aktualnej kampanii są modele i modelki w różnym wieku, w tym także młodzież. Uosabiają każdego potencjalnego klienta FORUM: od milenialsa po seniora. Dodaje to przekazowi  autentyczności  i dywersyfikuje go -
wyjaśnia Patrycja Duczmal, marketing & leasing manager Centrum Handlowego FORUM, JLL.

W nowej strategii Centrum Handlowe FORUM jeszcze mocniej zaznacza swoją miejskość.  - Zobowiązują nas do tego m.in. lokalizacja w centrum miasta, świetne skomunikowanie i bardzo dobre relacje z miejskimi instytucjami oraz lokalną społecznością. Żyjemy miastem i jesteśmy jego częścią - mówi Grzegorz Filipczyk.

Znalazło to odzwierciedlenie w kreacjach graficznych, w których pojawiają się rozpoznawalne dla gliwiczan miejsca czy obiekty architektury. - Takie postawienie sprawy będzie miało swoją konsekwencję w działaniach, poprzez które zaakcentujemy jeszcze obecność FORUM w miejskiej przestrzeni. Gliwiczanie już wkrótce zostaną ich czynnymi uczestnikami - zapowiada Krzysztof Kuc, założyciel i szef artystyczny w Firmie Reklamowej Kuc, która odpowiadała za kreację reklam i ich sesję produkcyjną.

Nowe materiały reklamowe CH FORUM pojawiły się już na ulicach Gliwic i okolic, a także na nośnikach własnych centrum oraz w prasie i w internecie. Kolejne odsłony - promujące m.in. wydarzenia - będą nawiązywać do przyjętego klucza graficznego i tegorocznej strategii marketingowej centrum.O CENTRUM HANDLOWYM FORUM W GLIWICACH

FORUM: centrum handlowo-rozrywkowe położone w ścisłym centrum Gliwic. 43.000 m kw. pow. handlowej i 140 najemców czyni z niego jedno z największych na Górnym Śląsku i w Zagłębiu. Świetna lokalizacja, doskonałe połączenie z siecią drogową i transportem publicznym oraz rzesza lojalnych klientów to główne czynniki sukcesu FORUM. 70 proc. najemców FORUM to marki modowe i z sektora zdrowie i uroda", w tym tak znane firmy jak: H&M, Reserved, New Yorker, Zara, Bershka, Cubus, Douglas, KappAhl, Pull&Bear, C&A, Rossmann, CCC, Sephora, Stradivarius, SuperPharm. Inne branże także reprezentowane są przez wiodące marki: RTV Euro AGD, Martes Sport, Home&You. Część rozrywkowa FORUM to m.in. 13-ekranowe kino Cinema City oraz klub sieci Jatomi Fitness. Strefa restauracyjna „Pod chmurami" o oryginalnej archi­tekturze i stylistyce to przyjemne miejsce spotkań mieszkańców Gliwic, dodatkowo stanowiące o atrakcyjności rynkowej centrum handlowego.

Właścicielem FORUM w Gliwicach jest DEKA Immobilien GmbH. Zarządcą Centrum Handlowego FORUM Gliwice jest międzynarodowa firma doradcza JLL.

FORUM Gliwice jest laureatem prestiżowych nagród branżowych. Najważniejsze z nich to:Silver Solal Marketing Awards by ICSC w 2014, 2013, 2012, 2010, 2009; 2011 International Property Awards - Highly Commended; Wyróżnienia w programie PRCH Retail Awards w 2011 i 2015 r.; Nagroda Główna w programie 2012 PRCH Retail Awards.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

bezstronny22

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »