Firma » Reklama
Nowa kampania reklamowa Fotolii
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampania, w oryginalny i pełen humoru sposób, ma zwrócić uwagę na walory marki – różnorodność i prostotę oferty połączoną z jakością i przystępnymi cenami.
W kampanii Fotolia wykorzysta layouty prasowe oraz banery internetowe, przygotowane z myślą o poszczególnych grupach docelowych, m.in.: osobach pracujących w turystyce, e-commerce, liderach biznesu oraz przedstawicielach lokalnych władz. Każdy z key visuali został opatrzony zdjęciem, odpowiadającym specyfice branży, do której jest kierowany. Przekaz uzupełniają slogany, w zabawny sposób łączące się semantycznie z daną branżą np. Pracujesz w marketingu i szukasz obrazu, który poniesie w świat Twoją markę? lub Pracujesz w e-commerce i szukasz obrazu z siłą przekazu? Na każdym key visualu, w zależności od branży, zostało także umieszczone drugie zdjęcie, bardziej tradycyjne i pokazujące dany zawód z bardziej profesjonalnego punktu widzenia. Kreacja ma na celu wzmocnienie wizerunku lidera oraz prezentację szerokiej oferty banku zdjęć.
Ponad 22 miliony plików dostępnych już od 2,18 PLN, na licencji royalty free i stworzonych przez profesjonalistów dla profesjonalistów sprawia, że Fotolia to wiodący bank zdjęć na rynku europejskim. Ilość, jakość, łatwość użytkowania oraz niewysoka cena to walory, które ma podkreślić kampania skierowana do wybranych grup docelowych, zwłaszcza gdy na rynku ceni się przystępną, dobrą jakościowo oraz wyróżniającą komunikację wizualną.
Kampania o zasięgu międzynarodowym, została zrealizowana przez agencję Editialis Factory. Działania w internecie oraz prasie branżowej pojawią się na przełomie maja i czerwca i potrwają kilka miesięcy.
Dodatkowe informacje oraz zdjęcia można znaleźć na stronie http://pl.fotolia.com
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
GlobalBrand
|
Komentarze (0)