Dom » Wnętrza
Nowa odsłona cyklu: Design od kuchni
Zobacz więcej zdjęć » |
Przygotowane szkolenia przybliżyły zebranym najnowszą ofertę obu marek, a także trendy obowiązujące w nowoczesnych kuchniach. Gościem specjalnym spotkania był znakomity kucharz Aleksander Baron.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Siedziba Cosentino Polska, w podwarszawskim Parzniewie, zmieniła się tego dnia w wyjątkowe miejsce spotkań autorytetów z branży i kreatorów nowych trendów w architekturze i projektowaniu wnętrz kuchennych. Robert Walter, Członek Zarządu Comitor opowiedział o marce BLANCO, Ewa Łusiak, Marketing Product Manager Comitor, dzieliła się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie innowacji w urządzeniach AGD.
Oferowane przez Comitor produkty marek Küppersbusch, Novy czy Blanco, od lat wyznaczają nowe standardy na rynku architektury kuchennej. Znane w świecie urządzenia kuchenne klasy premium: piekarniki, okapy, zlewozmywaki, czy baterie słyną z jakości, oryginalnego wzornictwa i dbałości o każdy detal. Goście spotkania mieli okazję przekonać się osobiście, jak pracują urządzenia oraz poznać ich zalety m.in. w mobilnym centrum, pokazującym najnowsze rozwiązania marki Blanco.
Spotkanie uświetnił live cooking w wykonaniu szefa kuchni restauracji Zoni, Aleksandra Barona, znanego również z telewizyjnego cyklu „Widelcem po mapie". Kucharz, wraz ze swoją asystentką Martą Dymek, gotowali na żywo w przestrzeni Cosentino, w towarzystwie wielkoformatowych powierzchni Silestone, Dekton i Sensa. Kulinarny spektakl udowodnił zaawansowanie technologiczne produktów Cosentino. Dekton, dzięki swojej odporności na temperatury, został „upieczony" w bardzo wysokiej temperaturze. Dzięki temu zabiegowi łososia usmażono bezpośrednio na płycie z konglomeratu kwarcowego. Zebrani mieli możliwość podpatrzenia warsztatu pracy mistrzów i spróbowania wytwornych dań pieczonych w zaawansowanym technologicznie piekarniku Küppersbusch BP 6550.0S, podanych na talerzach stworzonych z najnowszej kolekcji Dekton Stonika, zaprezentowanej podczas spotkania. Proces przygotowania dań odbywał się przy powstałym specjalnie na tę okazję mobilnym modelu wyspy kuchennej, z wbudowanym okapem Panorama firmy NOVY. Wysuwany z blatu okap umożliwił efektywne wyłapywanie oparów już u źródła, dzięki czemu uczestnicy spotkania nie czuli żadnych zapachów podczas przyrządzania potraw, a po zakończonej pracy urządzenie dyskretnie schowało się w zabudowie. Blat wyspy roboczej wykonany został z materiału Dekton, w kolorze Opera a boczna okładzina stworzona z najnowszej propozycji Cosentino, Dektonu Slim o grubości 4 mm.
Ogromne wrażenie na gościach zrobił spacer po części magazynowej z Miguelem Sierrą, Dyrektorem Generalnym i Anetą Konowrocką, Marketing Coordinator Cosentino oraz możliwość obejrzenia wzorów i struktur wszystkich kolekcji Cosentino, wraz z premierowymi wzorami Dekton Stonika. Wywodząca się z Hiszpanii marka po raz kolejny udowodniła, że wzornictwo ich konglomeratów kwarcowych, powierzchni ultrakompaktowych, czy granitów, wychodzi daleko poza konwenanse i stereotypowe myślenie o projekcie kuchni. Zastosowane podczas produkcji technologie i rozpiętość wzornicza Dektonu, Silestone'u i Sensy udowodniły, że tego rodzaju materiały dają ogromne pole do popisu, a sposobów na ich wykorzystanie w kuchni wciąż przybywa.
Jak będzie prezentować się strefa kuchenna w najbliższej przyszłości, dowiemy się podczas kolejnych spotkań z cyklu Design od kuchni, zaplanowanych we Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie.
Partnerami spotkania były marki Gala Collezione, Elmax- Centrum Światła i AUDI. Krotoski i Cichy
Patronat medialny nad wydarzeniem objęło Elle Decoration, a także: Design Alive, Czas na Wnętrze, Weranda, Point of Design, Nowy Magazyn, Wnętrze, Law Business Quality, Architektura &Biznes, Magazif, Ekspert Budowlany, Designteka.pl, MieszkaniezPomyslem.pl
Więcej: www.comitor.pl / www.cosentino.com
Nadesłał:
OKK!
|
Komentarze (0)