Rozrywka i wypoczynek » Hobby
NOWA ODSŁONA GALARETEK JELLY DOT
Zobacz więcej zdjęć » |
Te słodkie przekąski kuszą nie tylko swoim naturalnym smakiem, ale i nowym designem opakowań, za który odpowiedzialna jest agencja SaltPepper Brand Design.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Firma Vobro od ponad 35 lat zaskakuje konsumentów wyśmienitym smakiem swoich produktów
i nowościami wprowadzanymi na rynek. Tym razem producent słodyczy postanowił odświeżyć wizerunek galaretek w czekoladzie. Zmianie uległo opakowanie, szata graficzna produktu oraz jego nazwa. Jelly DOT przyciągają spojrzenie konsumenta swoim nowym designem, pieszczą podniebienia naturalnym smakiem, nie zawierają sztucznych barwników, a nowe opakowanie zabezpiecza je przed wysychaniem oraz niekorzystnym wpływem światła.
Okrągły kształt galaretek stał się inspiracją dla nazwy Jelly DOT. Idea projektu, którego autorem jest Aleksander Koczy, ekspert w dziedzinie projektowania opakowań, to kolorowe koła zamieszczone na tle głębokiego, czekoladowego brązu, które mają przyciągać uwagę konsumenta i pomóc w szybkim odnalezieniu produktu w gąszczu słodkich opakowań.
– Ideą projektu jest pokazanie smaku galaretki zamkniętej w czekoladowej otoczce. Intensywność smaku została podkreślona kolorystyką Pantone nawiązującą do klasycznych rozwiązań rodzimego op-artu – mówi twórca projektu Aleksander Koczy, SaltPepper Brand Design. – Starałem się by zastosowane kolory kojarzyły się klientom z głębią zawartych w produkcie smaków. Widać, że kolorowe koła nieustannie pulsują wizualnie, jak gdyby wysyłając do klienta sygnały o swoim istnieniu. Koło jest jednocześnie bardzo łatwym do zapamiętania symbolem, który szybko odnajdziemy w wielości opakowań na półce sklepowej. W celu podkreślenia wyjątkowej jakości produktu zastosowałem również złoty wariant logotypu Vobro umieszczając go na czekoladowym intensywnym tle. Zastosowana przeze mnie forma koła oraz nazwa nawiązują do kształtu galaretek. Bardzo istotnym elementem była tu także kwestia doboru drukarni zapewniającej odpowiednią jakość wydruku – dodaje.
Galaretki Jelly DOT są produktem idealnie wpisującym się w obecne trendy eko. Ich unikalna receptura jest pozbawiona sztucznych barwników i bogata w cząstki owoców. Występują one w trzech uwielbianych przez konsumentów, kultowych smakach – cytrynowym, wiśniowym i pomarańczowym. Ponadto jednostkowe opakowania różnych smaków galaretek umożliwiają schowanie produktu do kobiecej torebki lub dziecięcej kieszeni i delektowanie się słodką przekąską w każdej wybranej chwili.
– Staramy się obserwować trendy i oferować różne, dopasowane do zmieniających się preferencji konsumentów, innowacje produktowe i smakowe w obszarze naszego portfolio. Dlatego dziś asortyment naszych produktów prezentuje się całkowicie odmiennie – na każdym z nich widać wyraźnie, jaką marką jest sygnowany, a szaty graficzne opakowań nawiązują do cech i benefitów produktów, które kryją. Dzięki temu powstał bardzo mocny link między grafiką a zawartością opakowania, a to przekłada się pozytywnie na wybory konsumentów przy półce sklepowej – ocenia Tomasz Kuca, dyrektor marketingu firmy Vobro.
Nadesłał:
SolskiComms
|
Komentarze (0)