Technologie » Telekomunikacja

NOWA ODSŁONA KAMPANII VIRGIN MOBILE: DAJ SIĘ ROZPIEŚCIĆ

NOWA ODSŁONA KAMPANII VIRGIN MOBILE: DAJ SIĘ ROZPIEŚCIĆ
Zobacz więcej zdjęć »
Virgin Mobile – największy wirtualny operator telefonii komórkowej w Polsce – powraca z nową odsłoną kampanii dotyczącej swojego flagowego produktu – pakietu #BEZLIMITU za 29 zł.

Virgin Mobile – największy wirtualny operator telefonii komórkowej w Polsce – powraca z nową odsłoną kampanii dotyczącej swojego flagowego produktu – pakietu #BEZLIMITU za 29 zł. Podobnie jak pierwsza część, spot w dalszym ciągu opiera się na motywie rozpieszczania. Sugeruje też przedłużenie promocji, w której pakiet internetowy powiększono z 2GB do 5GB. Jej bohaterką niezmiennie pozostaje symbol dobroci i opiekuńczości – babcia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Przedłużenie promocji oferującej 5GB szybkiego Internetu w pakiecie #BEZLIMITU za 29 zł, to kolejna okazja, aby zwrócić się do konsumentów z hasłem „Daj się rozpieścić”, które towarzyszyło marce przez całe wakacje. W nowym spocie babcia po raz kolejny pojawia się jako personifikacja motywu rozpieszczania, a także troskliwości i serdeczności. Tym razem bohaterka przygotowała GIGA-ntyczny sernik, dając swoim wnuczkom odrobinę więcej niż się spodziewają. Tak samo postępuje charyzmatyczne Virgin Mobile. Pragnąc, aby jego klienci otrzymali to, co najlepsze, postanawia przedłużyć najbardziej konkurencyjną ofertę pre-paid na rynku, do odwołania.

 

Kontynuacja kampanii „Daj się rozpieścić” obejmuje spoty telewizyjne emitowane na kanałach ogólnopolskich oraz promocję online w postaci reklam wideo, które pojawiać się będą na kluczowych polski portalach ogólnotematycznych i lifestyle’owych. Kampania ruszyła 7 września, a zaplanowana została na 6 tygodni. Za kreacje spotu odpowiedzialna była agencja Lubię To (w składzie Karol Rucinski, Maciej Kozina, Joanna Biernacka i Michał Klusek). Produkcja zlecona została agencji Papaya Studio, a reżyserią zajął się Jan Foryś. Za zakup mediów po stronie Virgin Mobile odpowiedzialne są Monika Mierzejewska i Agnieszka Flis. Zakup TV zlecono Mindshare, a Online’u – Marketing Wizzards oraz Lubie To.

 

Virgin Mobile to jeden z największych i najpopularniejszych operatorów telefonii komórkowej na świecie, będący częścią Virgin – międzynarodowej grupy inwestycyjnej, założonej w 1970 roku przez Sir Richarda Bransona. W Polsce firma pojawiła się w 2012 roku z ofertą usług prepaid na wyjątkowo konkurencyjnych warunkach. Korzystne pakiety bez limitu i bez umowy wpisały się już na dobre w świadomość setek tysięcy młodych osób, które oczekują od operatorów najwyższej jakości usług idących w parze z brakiem zobowiązań.

 

Na świecie, poza telefonią komórkową, Virgin Group z powodzeniem działa w tak różnych branżach jak muzyka, transport, turystyka, usługi finansowe, zdrowie i uroda. Pod marką Virgin działa ponad 300 różnych firm.

 

 

Więcej informacji na: www.virginmobile.pl 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

aleksandra.raszczuk

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »