Społeczeństwo » Społeczeństwo

„Nowa” platforma społecznościowa

„Nowa” platforma społecznościowa
Zobacz więcej zdjęć »
Tęsknimy za tym, co prawdziwe – w otaczających nas rzeczach, w sposobie bycia, szczególnie zaś – w kontaktach z innymi ludźmi.

Budowanie autentycznych relacji możliwe jest wtedy, gdy rozmawiamy ze sobą twarzą w twarz – jesteśmy blisko, widzimy się, ale przede wszystkim – angażujemy się, poświęcamy swój czas i słuchamy. O znaczeniu budowania więzi przypomina Wyborowa od Mistrza, której serce zostało stworzone przez prawdziwego rzemieślnika. Marka we współpracy z Maciejem Zakościelnym zwraca się ku korzeniom nawiązywania przyjaźni – rozmowom przy najlepszej platformie społecznościowej – przy stole.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nostalgia za tym co prawdziwe

W dynamicznie zmieniającym się świecie warto pamiętać o tym, co prawdziwe - szczególnie w sferze relacji. Tak popularne obecnie media społecznościowe wprawdzie pomagają nam w utrzymywaniu wzajemnych kontaktów, jednak nie są w stanie zastąpić najbardziej autentycznych form interakcji, jakimi są rozmowy i wspólne spotkania. O wartości czasu spędzanego razem przypomina Wyborowa od Mistrza – trunek rzemieślniczy, powstający w lokalnej, polskiej gorzelni. Kraftowa wódka marki Wyborowa odwołuje się do tego, za czym tęsknimy w obecnych czasach –  do autentyczności, przyjaźni, zaangażowania. Osobą, dla której te wartości są bliskie jest Maciej Zakościelny, ambasador marki Wyborowa od Mistrza.

„Nie wyobrażam sobie, aby moje relacje opierały się wyłącznie na  kilku rozmowach  telefonicznych w miesiącu, czy paru mailach wysłanych naprędce między zawodowymi spotkaniami” – wspomina aktor – „Przyjaźni również nie zagwarantuje nam kilka miłych słów i uścisk dłoni – budowanie jej wymaga czasu i zaangażowania, ale nigdy nie wątpiłem, że warto w nią inwestować każdego dnia. Te wartości są istotne również dla marki Wyborowa od Mistrza i to one nas połączyły.”

Stół – pierwsza platforma społecznościowa

Marka Wyborowa od Mistrza oraz Maciej Zakościelny zwracają uwagę na to, że rozmowa przy wspólnym stole to najbardziej uniwersalny kontekst budowania relacji, który funkcjonuje podobnie jak platforma społecznościowa, a nad wieloma komunikatorami ma nawet niejaką przewagę a powstała jako pierwsza ze wszystkich. Przy stole możemy bowiem nie tylko wymieniać się opiniami w trybie rzeczywistym, dzielić materiałami, pokazywać innym to, co nam się podoba; nie ograniczają nas przy tym żadne filtry czy blokady. A reakcje na „profilówki” zmieniane w tzw. real time są natychmiastowe – nasi kompani spotkań nie musze sięgać do smartfonów, aby wyrazić swoje opinie. Widać ich reakcje gołym okiem. Stół – dosłowna i metaforyczna platforma społecznościowa jest miejscem nie do zastąpienia – naturalny sposób zrzesza wokół siebie ludzi i inspiruje do zacieśniania więzi w duchu serdeczności i gościnności, w dziedzinie której Wyborowa jest prawdziwym ekspertem.

„Jestem wdzięczny za to, że nauczono mnie, jak ważne jest prowadzenie prawdziwych rozmów, słuchanie siebie nawzajem. Taka forma kontaktu jest dla mnie najbardziej autentyczna i nadaje prawdziwej wartości.  A nigdzie tak dobrze nie rozmawia się, jak przy wspólnym stole” – dodaje Maciej Zakościelny – „Dlatego tak cenię sobie współpracę z marką Wyborowa od Mistrza. Inicjatywy, dzięki którym ludzie koncentrują uwagę na sobie nawzajem są moim zdaniem szczególnie wartościowe.”

Prawdziwie rzemieślnicza wódka

Wyborowa od Mistrza uosabia wszystko to, co ważne w sztuce przyjaźni – gościnność, zaangażowanie, czas, pasję twórcy. Serce rzemieślniczej wódki powstało w lokalnej gorzelni w Radziczu w województwie kujawsko-pomorskim, a o jej wyjątkowości świadczy wysoka jakość trunku, który znalazł się w portfolio prestiżowej marki z ponad 90-letnią historią.

Łukasz Karmowski – twórca wódki Wyborowa od Mistrza jest dumnym kontynuatorem tradycji, którą z pokolenia na pokolenie przekazywali mu członkowie rodziny – dziadek oraz ojciec. Łukasz od ponad 16 lat wykorzystuje zdobytą wiedzę oraz doświadczenie – własne, jak i swoich poprzedników - w tworzeniu najwyżej jakości destylatu, pieczołowicie kontrolując każdy etap jego tworzenia.

Trunek wytwarzany jest z ziaren żyta najlepszej jakości, pochodzącego wyłącznie z lokalnych upraw. Trójetapowy proces tworzenia wódki oparty jest na sprawdzonych rodzinnych metodach destylacji, co w połączeniu z ekspertyzą marki Wyborowa gwarantuje to, co najlepsze – kremowy aromat trunku, jego orzechowy posmak, delikatną pikanterię, ale i słodycz. Kunszt wódki potwierdzają liczne wyróżnienia, jakie w ostatnim roku otrzymała Wyborowa od Mistrza. Trunek został doceniony na trzech kontynentach i zdobył aż sześć nagród na międzynarodowych, prestiżowych konkursach, 
w tym w Los Angeles International Spirits Competition oraz San Francisco World Spirits Competition.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MonikaMSL

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »