Technologie » Internet
Nowa platforma zaopatrzeniowa dla handlu
Zobacz więcej zdjęć » |
CEC "Confederation Espanola de Comercio" i zentrada, największa w Europie platforma zakupu hurtowego dla towarów konsumpcyjnych, rozpoczynają długoterminową współpracę w ramach kampanii cyfryzacji w hiszpańskim sektorze handlu detalicznego.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W porównaniu z innymi krajami europejskimi hiszpański rynek detaliczny zachował nadal tradycyjny charakter, gdzie małe sklepy stacjonarne są prowadzone przez blisko 450.000 małych przedsiębiorstw handlowych. Dzięki obecności na rynku dużych platform handlu online i wielu zagranicznych sprzedawców rozwój handlu internetowego nabrał również szybkiego tempa. W ramach kampanii digitalizacji w handlu pod nazwą "somosretail" hiszpańskie stowarzyszenie handlowe CEC będzie w przyszłości wspierało swoich członków wiedzą i know-how w dziedzinie E-commerce, działaniami reklamowymi, ofertami promocyjnymi oraz centralną platformą zaopatrzeniową somoscompra.com zwiększając tym samym konkurencyjność swoich członków na rynku.
"Dotychczas tylko niewielka część detalistów profitowała z handlu online. Teraz większość z nich może natychmiast i w łatwy sposób wykorzystać zalety Internetu przy zaopatrzeniu się w towar oraz do prowadzenia elastycznej polityki asortymentowej", podkreśla Jose Guerrero, sekretarz generalny CEC, wyjaśniając główne cele współpracy z zentradą.
W ramach kooperacji zentrada zmienia nazwę swojej hiszpańskiej platformy na wspólną markę "somoscompra.com" i udostępnia swoich hiszpańskich pracowników do zadań związanych z obsługą klienta. Somoscompra pozostaje połączona z platformami zentrada w Niemczech, Francji, Polsce, Holandii, we Włoszech i na Węgrzech, dzięki czemu hiszpańscy detaliści mogą korzystać nie tylko z prostego zakupu towaru przez Internet od rosnącej liczby hiszpańskich dostawców, ale również z bezpiecznych zakupów hurtowych u dostawców w całej Europie.
"Jesteśmy dumni ze współpracy z CEC i oferujemy naszą wiodącą technologię, wieloletnie doświadczenie i unikalną sieć dostawców z całej Europy jako doskonały punkt wyjścia dla rozwoju kooperacji, której celem jest rozwój handlu hurtowego online w Hiszpanii", stwierdza z radością zentrada CEO Ingo Schloo, podkreślając duży potencjał współpracy.
Już teraz zentrada jest rekomendowana przez stowarzyszenia handlowe i partnerów handlu w wielu krajach europejskich. Sukces w handlu detalicznym wymaga coraz szerszego asortymentu oraz ciągle nowych pomysłów na produkty i kampanie promocyjne. Wszystko po to, aby optymalnie wykorzystać istniejącą i zazwyczaj malejącą frekwencję klientów. Zakupy online i zalety platform handlowych jak zentrada oferują niezależnym sklepom instrument do uprawiana aktywnej polityki asortymentowej.
Aktualnie w sieci platform zakupowych zentrada.network zarejestrowanych jest ponad 400.000 przedsiębiorców z całej Europy, a liczba dostawców i marek stale rośnie. Od kilku dni hiszpańska platforma handlowa dostępna jest pod logotypem somoscompra.com. Tak jak na wszystkich platformach zentrada, rejestracja i korzystanie w celu zakupowym są bezpłatne.
www.somoscompra.com
www.zentrada.pl
Kontakt dla prasy
Bertold Görlich
zentrada Europe GmbH & Co. KG
Konsularna 1, 45-089 Opole
Tel.: 77 / 54 301 00
Email: redakcja@zentrada.pl
Nadesłał:
zentrada
|
Komentarze (0)