Rozrywka » Rozrywka

Nowa ramówka w Eska TV

Nowa ramówka w Eska TV
Zobacz więcej zdjęć »
ESKA TV wprowadza nową, odświeżona ramówkę na lato. Będzie więcej muzyki ale nie zabraknie również informacji ze świata rozrywki w ESKA TV NEWS.

Nowa, letnia ramówka jest jeszcze dynamiczniejsza i bardziej interaktywna niż przez resztę roku – mówi Igor Nurczyński, Dyrektor Programowy ESKA TV – skupiliśmy się na tym, aby dobrać muzykę, która świetnie pasuje do letniego klimatu. Będzie w niej dużo energii napędzającej do zabawy, ale będą tez pasma dla pragnących relaksu całość prowadzona przez nasze najpiękniejsze prezenterki – Olę i Kasię”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Program Summer City, bo o nim mowa, będzie obecny na antenie ESKA TV codziennie od 10 do 14 i od 20 do północy. „Chcemy być blisko naszych widzów, dlatego program nagrywamy również na polskich plażach. Warto więc szukać naszej ekipy z kamerą…” – mowi Maciej Domagała, Dyrektor Zarządzający ESKA TV.


Również codziennie swoja premierę będzie miał program ESKA TV News, dzięki któremu można dowiedzieć się co w świecie celebrytów i show biznesu piszczy, żeby potem zabłysnąc wiedzą wśród znajomych..


Dla tyych, dla których Internet to naturalne środowisko życia ESKA TV przygotowała Fejslistę. To program, który współtworzą widzowie poprzez głosowanie na ulubione kawałki na fanpage'u ESKA TV na facebooku. Dzięki temu to najlepiej dopasowany muzycznie program dla wszystkich, którzy mają swój profil na Fecebook’u.


Zmieniliśmy również oprawę stacji na nowocześniejszą i wakacyjną – mówi Igor Nurczynski, Dyrektor Programowy ESKA TV – dzięki współpracy z utytuowanym domem produkcyjnym możemy się pochwalić oprawą stacji na światowym poziomie, co zresztą zauważyli już nasi konkurenci i również wprowadzają zmiany...”


Jesteśmy stacją, która cały czas się zmienia, bo zmienia się świat i nasi widzowie. Nasze pojawienie się na pozycji nr 1 w grupie kanałów muzycznych to pokazuje (SHR% w okresie 25.06 – 01.07, grupa 16-49 na podstawie badań Nielsen Audience Measurement) i mam nadzieję, że ten trend się utrzyma”.




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

faceADDICTED
http://faceaddicted.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »