Firma » Biznes
Nowa siedziba i duża rekrutacja!
Już od 32 lat na rynku transportowo-spedycyjnym, ADAR Sp. z o.o. systematycznie powiększa zespół oraz stawia przed sobą coraz to ambitniejsze cele, które z sukcesem realizuje. 24 lutego elbląska siedziba firmy została przeniesiona do centrum Gdańska.
Ostatni rok był dla nas bardzo intensywny i zarazem owocny. Stale powiększające się portfolio klientów zagranicznych wymagało powiększenia naszego zespołu. Do czerwca zamierzamy zatrudnić 50 osób, w tym spedytorów i koordynatorów oraz ich asystentów, programistów, grafików, specjalistów do działu finansowo-administracyjnego – mówi Adam Aszyk, Dyrektor Spedycji ADAR Sp. z o.o.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Trzon nowej siedziby został zbudowany na dotychczasowych pracownikach firmy, którzy aktywnie przyczynili się do jej rozwoju. ADAR buduje nowy zespół wykorzystując dotychczasowe doświadczenie rekrutacyjne, zgodne z zasadą „najważniejsze są dla nas predyspozycje a nie dotychczas pełnione stanowiska”.
Wszystkie starania firmy zostały zauważone, gdyż po raz drugi spedycja ADAR znalazła się w rankingach 500 Menedżerów, a także Gazele Biznesu Pulsu Biznesu. Ponadto w maju 2013 roku ADAR wrócił z największych targów transportowych Transport Logistic w Monachium, z podpisanymi kontraktami oraz nowymi kontaktami biznesowymi, które zapewniają pracę dla przewoźników współpracujących ze spedycją.
Adres nowej siedziby:
Olivia Business Centre
Aleja Grunwaldzka 472
80-251 Gdańsk
Kontakt dla mediów:
Aleksandra Fastyn-Aszyk
Brand Manager
tel.: 609607680
e-mail: aleksandra.fastyn@adar.pl
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)