Motoryzacja » Samochody
Nowa stylistyka Volvo doceniona na Autocar Awards
Zobacz więcej zdjęć » |
Aby jak najlepiej zaprezentować ten nowy kierunek stylistyczny na konkursie Autocar Awards, Ingenlath osobiście wybrał model V90 D5 Inscription w kolorze Maple Brown, z tapicerką z miękkiej skóry Nappa w kolorach blond/charcoal, z inkrustacjami z drzewa orzechowego, osadzony na 20-calowej średnicy kołach o 8 szprychach i szlifie diamentowym, z panoramicznym szklanym dachem i przyciemnianymi oknami.
Mark Tisshaw, red. naczelny Autocar, powiedział: „Świetny design sprawia, że przemysł motoryzacyjny przemawia do szerszej grupy odbiorców, a Thomas zmienił produkt mainstreamowy w pełnokrwistą markę luksusową.
Jego 5-letnia praca w charakterze szefa ds. designu w Volvo zbiegła się z ponownym zdefiniowaniem samej siebie przez firmę Volvo. Jej Produkty należą dziś do najbardziej pożądanych, wyróżniających się i najpiękniejszych na rynku, stały się prawdziwymi rywalami dla mocno osadzonych na rynku niemieckich producentach aut luksusowych”.
Komentując swe wyróżnienie, Thomas Ingenlath powiedział: „To wielki zaszczyt otrzymać nagrodę od tak wpływowego medium motoryzacyjnego jak Autocar. Nowy język designu Volvo to skandynawski design w jego najlepszej postaci: forma i funkcja, prawdziwe piękno. To coś wspaniałego, że ciężka praca wszystkich zaangażowanych w projektowanie aut Volvo została doceniona w taki sposób”.
Nadesłał:
JK PR
|
Komentarze (0)