Firma » Reklama

Nowa twarz Kliniki Miracki

Nowa twarz Kliniki Miracki
Zobacz więcej zdjęć »
Na twarzy kliniki Beautymed jakiś czas temu pojawiły się pierwsze zmarszczki, dlatego sięgnęła po pomoc ekspertów- wybór padł na agencję BE7.

Na twarzy kliniki Beautymed jakiś czas temu pojawiły się pierwsze zmarszczki, dlatego sięgnęła po pomoc ekspertów- wybór padł na agencję BE7.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Specjaliści od brandingu nadali marce zupełnie nowy wygląd- pod skalpel poszła nazwa, logotyp oraz cała identyfikacja wizualna kliniki.

Mało odróżniająca się nazwa kryła za sobą wybitnych profesjonalistów. Agencja BE7 rzuciła na nich światło. Dawna Beautymed zyskała nazwę swojego założyciela i stała się Kliniką Miracki. Logotyp połączył inicjał nazwiska założycieli. Kształt litery M wpisany został w ideał proporcji ludzkich, łącząc w sobie klasyczne piękno i nowoczesność.

 Nowa nazwa i tożsamość wizualna marki, w nowoczesnej formie ukazała klasyczne wartości, budując wizerunek profesjonalnej, dyskretnej i godnej zaufania marki.

Klinika odnosi sukcesy, prezentując swoją nową twarz w kolejnym, już drugim sezonie programu „Sekrety Lekarzy” emitowanym na antenie TVN Style.

 Z metamorfozą Kliniki Miracki można zapoznać się na stronie agencji BE7 http://www.be7.pl/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agnieszka Okonek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »