Firma » Biznes

Nowa usługa TapOn debiutuje podczas koncertu polskich raperów

Nowa usługa TapOn debiutuje podczas koncertu polskich raperów
Zobacz więcej zdjęć »
TapOn uruchomił usługę pozwalającą prowadzić konkursy i promocje za pośrednictwem telefonów komórkowych wśród uczestników imprez masowych. Oficjalnie usługa wystartuje podczas koncertu z okazji X-lecia DIIL – marki odzieżowej, którą stworzyli raperzy Bilon i Wilku.

Impreza odbędzie się 13 listopada br. w warszawskim klubie Stodoła i weźmie w niej udział kilkunastu wykonawców z czołówki polskiej muzyki rap. TapOn jest technologicznym partnerem DIIL podczas tego wydarzenia.

Usługa pozwalająca prowadzić promocje i konkursy wśród uczestników imprez masowych to kolejna funkcja TapOn – systemu do budowania i prowadzenia programów lojalnościowych. Rozwiązanie działa na terenie ustalonym przez organizatorów, np. wyznaczonym przez ściany sali koncertowej, zarys obiektu sportowego lub specyfikę określonego terenu. Mobilna aplikacja TapOn pozwala komunikować się z uczestnikami wydarzenia od chwili jego rozpoczęcia, a następnie utrzymać nawiązane relacje w przyszłości. Używa m.in. funkcji meldunku na Facebooku, dzięki czemu fani mogą dodatkowo promować imprezę i jej partnerów. Żeby wziąć udział w konkursie, promocji czy badaniu opinii na temat marki lub produktu sponsorującego wydarzenie, wystarczy zainstalować aplikację TapOn na swoim telefonie. Pozwala ona na wysyłanie użytkownikom informacji na komórkę, a także adres e-mail. Nabiera to szczególnego znaczenia przy wydarzeniach wielodniowych i cyklicznych, np. dużych koncertach czy rozgrywkach sportowych.


Podczas koncertu z okazji X-lecia kultowej marki odzieżowej DIIL zostanie przeprowadzony konkurs z użyciem TapOn. Może w nim wziąć udział każdy z uczestników imprezy. Wystarczy posiadać w telefonie aplikację TapOn lub ściągnąć ją po wejściu na imprezę i odpowiedzieć na kilka prostych pytań dotyczących DIIL. Dla zwycięzców przygotowano sto koszulek marki DIIL z serii limitowanej oraz rabaty do wykorzystania w sklepach sieci Hempszop.

– Promocje i konkursy w TapOn podczas imprez masowych mogą być dostępne wyłącznie na terenie danej imprezy, które wyznaczają np. zarys budynku czy powierzchnia obiektu sportowego – mówi Michał Filipek pomysłodawca TapOn. – Takie podejście pozwala nagradzać i budować relacje z osobami, które zapłaciły za bilety i są realnie zainteresowane danym rodzajem muzyki lub sportu – dodaje Michał Filipek.

Koncert, podczas którego zadebiutuje nowa funkcja TapOn, odbędzie się 13 listopada br. w warszawskim klubie Stodoła. Na scenie wystąpi wielu uznanych muzyków, m.in.: Bilon, Wilku, Żary, Paluch, Lukasyno, Jongmen, HZD/Hazzidy, JWP/BC, TMS, BRZ, Dixon37, Pono, Kaczy-Proceder, Bas Tajpan, Sokół, Kali, Szwed SWD, DJ Gram, DJ Steez, Junior Stress, Rychu Peja, Ras Luta, Ryfa Ri, Centrum Strona i Cywil.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRconsultants

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »