Technologie » Telekomunikacja

Nowa usługa telekomunikacyjna 2call

Nowa usługa telekomunikacyjna 2call
Zobacz więcej zdjęć »
We wrześniu 2007 roku na rynku usług telekomunikacyjnych pojawił się nowy gracz. Spółka IPtell, powstała w lipcu 2007, wprowadziła operatora sieci telekomunikacyjnej 2call.

Bogate doświadczenie oraz dostęp do nowoczesnej technologii dały możliwość stworzenia nowej jakości w dziedzinie telefonii internetowej. Wykorzystanie niezawodnych rozwiązań sprzętowych i programowych światowych producentów stało się gwarancją najwyższej jakości oraz dostępności usług telekomunikacyjnych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

2call pozwala na proste i tanie rozmawianie za pośrednictwem Internetu. Platforma komunikacyjna administrowana jest 24 godziny na dobę co znacznie podwyższa standard oferowanych usług. Korzystanie z usług tego operatora przekłada się na znaczną redukcję ponoszonych kosztów poprzez zwiększenie wydajności pracowników oraz skrócenie czasu realizacji zadań. Nowoczesna telekomunikacja ułatwia podejmowanie decyzji biznesowych oraz współpracę pomiędzy zespołami w firmie. Pracownicy stają się bardziej dostępni, a każda informacja zostaje skutecznie przekazana do odbiorcy. Wszystko to dzieje się w sposób prosty i intuicyjny - przy wykorzystaniu dowolnego rodzaju telefonu, urządzenia sieciowego, czy infrastruktury IT.

2call to coś więcej niż tylko komunikacja. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych, usługi 2call dostępne są wszędzie tam, gdzie można korzystać z szerokopasmowego dostępu do Internetu. Oferowane przez 2call rozwiązania telekomunikacyjne to rozmowy na poziomie tradycyjnej telefonii przy zachowaniu atrakcyjnych cen.

Usługi telekomunikacyjne oferowane w sieci 2call, to:

  • dowolna ilość bezpłatnych numerów miejskich z dowolnej wybranej strefy numeracyjnej
  • dowolna ilość bezpłatnych numerów wewnętrznych
  • rozmowy wewnątrz sieci 2call oraz do innych sieci VoIP darmowe
  • Poczta głosowa
  • IVR
  • fax2email
  • email2fax
  • billing on line
  • połączenie konferencyjne
  • połączenia oczekujące
  • przekazywanie połączeń
  • przekierowanie połączeń
  • wstrzymanie połączenia
  • prezentacja numeru dzwoniącego
  • prezentacja własnego numeru
  • prezentacja numeru połączenia oczekującego
  • numery skrócone
  • funkcja nie przeszkadzaj
  • zarządzanie usługami przez stronę www
  • szczegółowy wykaz połączeń dostępny przez stronę www
  • muzyka na podtrzymaniu
  • szyfrowane połączenia

Rynek usług teleinformatycznych zmienia się z dnia na dzień. W odpowiedzi na ten dynamiczny rozwój doradcy teleinformatyczni 2call dokonują ciągłej analizy struktury ruchu telekomunikacyjnego, co w efekcie prowadzi do optymalizacji kosztów usług. 2call zapewnia klientowi maksymalne oszczędności przy zachowaniu dotychczasowej jakości świadczonych usług. Do tego celu wykorzystywane są najatrakcyjniejsze cenowo oferty różnych operatorów telekomunikacyjnych. Doradcy teleinformatyczni pomagają wybrać te usługi, które najlepiej spełniają potrzeby firmy - proponują rozwiązania najbardziej atrakcyjne cenowo na rynku, dokonują analizy cen połączeń głosowych i wskazują możliwości osiągnięcia znaczących oszczędności w tym zakresie. Doświadczenie pokazuje, że każdy klient posiada własną specyfikę i trudno wybrać optymalne rozwiązaniu w oparciu o standardowe rozwiązania jednego z operatorów.

Program Partnerski - 2call partner skierowany jest do osób zajmujących się dystrybucją urządzeń VoIP, central telefonicznych lub kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych. Program, z jednej strony, daje możliwość udostępnienia klientom tanich połączeń oraz dodatkowych usług telekomunikacyjnych, z drugiej natomiast jest okazją do uzyskania znaczącego przychodu zawiązanego z marżą i rabatami uzyskanymi ze sprzedaży. Usługi mogą być sprzedawane szerokiemu gronu odbiorców. Mogą to być klienci indywidualni, małe i średnie przedsiębiorstwa, które w dużej części komunikują się z wykorzystaniem sieci telefonicznej, osoby podróżujące i często zmieniające miejsce pobytu, a także callshopy, kafejki internetowe, firmy telemarketingowe i wiele innych.

Ceny połączeń telefonicznych negocjowane są każdorazowo z Klientem w zależności od ilości ruchu i jego frakcji. Porozumienia z innymi operatorami telekomunikacyjnymi pozwalają nam zagwarantować naszym klientom najkorzystniejsze warunki finansowe.

Więcej informacji o operatorze 2call znaleźć można na stronie internetowej www.2call.pl oraz w siedzibie firmy IPtell Sp. z o.o., ul. Krzywa 21, 60-118, tel. 061 8626 435 oraz fax 061 8626 435. Do Państwa dyspozycji pozostaje agencja public relations BEST image. Tel. 061 662-75-03, e-mail: info@bestimage.poznan.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

info@bestimage.poznan.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »