Rozrywka » Sport
Nowa wakacyjna atrakcja we Wrocławiu
Zobacz więcej zdjęć » |
- Mieszkańcy Wrocławia i okolic będą mogli bezpłatnie poznać tajniki minigolfa, dyscypliny sportowej, która w ostatnich latach zyskuje coraz większe grono zwolenników – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. - Wystarczy, że zrobią zakupy w Magnolia Park za przynajmniej 50 zł i okażą paragon – dodaje.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pole do minigolfa znajduje się przed Magnolia Park od strony ulicy Legnickiej. Jest otwarte codziennie od godziny 10.00 do 20.00. Zasady gry są bardzo proste – należy jak najmniejszą liczbą uderzeń doprowadzić piłeczkę do dołka. W grze może uczestniczyć od dwóch do sześciu osób. Każdy z zawodników ma dziesięć prób przy każdym z osiemnastu dołków. Za każdą otrzymuje jeden punkt. Rozgrywkę wygrywa ten, kto uzyska najmniejszą liczbę punktów na wszystkich stacjach.
To nie jedyna atrakcja sportowa, z której mogą korzystać klienci Magnolia Park. Na placu przed galerią handlową znajduje się bezpłatna siłownia do Street Workoutu. Specjalna konstrukcja drążków, drabinek i poręczy umożliwia wykonywanie różnego rodzaju podciągnięć, zwisów, brzuszków oraz pompek. W sierpniu galeria handlowa zorganizuje drugą edycję Magnolia Workout Cup. Najlepsi zawodnicy będą rywalizowali o Karty Podarunkowe oraz upominki. Wcześniej, bo w lipcu, na boisku piłkarsko-siatkarsko-koszykarskim Magnolia Park zorganizuje zawody w streetballu, czyli ulicznej odmianie koszykówki.
- Nieustannie przyglądamy się potrzebom naszych klientów. Zauważyliśmy, że sport stanowi coraz większą część ich życia, dlatego oprócz siłowni Jatomi Fitness stworzyliśmy warunki do aktywności fizycznej na świeżym powietrzu. Warto zauważyć, że sport to również moda, która już dawno wyszła na ulice. Dlatego oferujemy najbardziej różnorodną ofertę zakupową na Dolnym Śląsku, którą cały czas rozwijamy – mówi Tomasz Waszkiewicz.
W Magnolia Park znajduje się między innymi pierwszy na Dolnym Śląsku Decimas, a także największy salon Nike. Ofertę sportową tworzą również Decathlon, 4F, Adidas, Reebok, Intersport, New Balance, Pafoscan Sport, Sizeer, Hobby4Men.com, Jack Wolfskin, The North Face.
W sumie w największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku znajduje się około 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa wynosi obecnie blisko 100 000 m2. Wśród najemców centrum znajduje się około 250 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje kino i salę zabaw dla dzieci. Zmotoryzowani klienci mogą korzystać z ponad 3 500 darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, RESERVED, Saturn, TOUS, W. Kruk, Zara, Decathlon, TK Maxx, pierwszy na Dolnym Śląsku salon Tallinder, LC Waikiki, The North Face, Decimas, Crocs, Superdry czy Samsung Brand Store. Klienci mogą korzystać z oferty 7-salowego Kina Helios, centrum Jatomi Fitness, sali zabaw dla dzieci, a także hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki. Powstają tu kolejne sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na odbywające się tu liczne koncerty, imprezy sportowe, pokazy mody i inne wydarzenia organizowane w centrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.
Blackstone jest jedną z wiodących światowych firm inwestycyjnych i doradczych. Naszym celem jest osiąganie pozytywnych wyników i budowanie długoterminowej wartości dla naszych inwestorów, spółek w które inwestujemy, firm którym doradzamy, a także dla globalnej gospodarki. Osiągamy to dzięki zaangażowaniu naszej znakomitej kadry oraz elastycznemu wykorzystaniu kapitału. Nasze różnorodne spółki zarządzające aktywami specjalizują się w zarządzaniu funduszami private equity, funduszami nieruchomościowymi, hedgingowymi, funduszami sekurytyzacyjnymi oraz zamkniętymi funduszami inwestycyjnymi. Blackstone zapewnia też różnorodne usługi doradcze, w tym doradztwo finansowe, strategiczne, restrukturyzacyjne i reorganizacyjne, a także usługi w zakresie alokacji funduszy. Więcej informacji można znaleźć na www.blackstone.com. Śledź nas na twitter@blackstone.
http://www.magnoliapark.pl/
Nadesłał:
PREXPERT
|
Komentarze (0)