Firma » Biura

Nowa warszawska siedziba Wyborowa Pernod Ricard

Polski oddział międzynarodowego koncernu Pernod Ricard od marca ma nową siedzibę, która znajduje się na ostatnim piętrze biurowca Lumen w centrum Warszawy.

Na powierzchni zajmującego blisko 2600m2 biura przygotowano 150 stanowisk pracy, 12 sal konferencyjnych, kuchnię w formie francuskiego bistro - strefę spotkań oraz pokój relaksu. Wnętrze biura inspirowane jest silnymi markami znajdującymi się w portfolio firmy - ich charakterem, sposobem wytwarzania oraz historią.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Zależało nam na stworzeniu przestrzeni ciekawej architektonicznie, wygodnej i przyjaznej pracownikom, ale także odzwierciedlającej wartości Grupy Pernod Ricard  - podkreśla Izabela Nowikowska, HR Director Wyborowa Pernod Ricard - Wystrój i charakter biura podkreśla aspekty, które określają nas jako pracodawcę. Przyjazna atmosfera oraz praca z rozpoznawalnymi markami to tylko niektóre elementy, które wyróżniają nas na rynku. Co ważne, w aranżację nowego biura zaangażowani byli także nasi pracownicy. Stworzyliśmy zespół kreatywny, który wraz
z architektem tworzył wizualizacje sal konferencyjnych. Pracownicy mogli też przetestować fotele biurowe, które będą im służyły w nowej siedzibie.  

Nowe biuro jest prawie o 1/3 większe od poprzedniej siedziby. Dzięki temu pracownicy mają więcej przestrzeni przy swoich stanowiskach pracy oraz w strefie wspólnej. Biuro zostało zaprojektowane w formie „open-space", by ułatwić komunikację i zwiększyć integrację pracujących w nim osób. Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu biurek i zamontowaniu ścianek działowych, pracownicy są chronieni przed nadmiernym hałasem oraz mają bardzo dobry dostęp do naturalnego światła. Wszystkie głośne sprzęty, takie jak drukarki i faksy, umieszczono w wydzielonych pomieszczeniach, z dala od pracowników pracujących na „open-space".

Wystrój sal konferencyjnych inspirowany jest wybranymi markami z portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Swoich pomieszczeń doczekały się flagowe produkty takie jak wódka Wyborowa czy whisky Ballantine's. Staraliśmy się czerpać i pielęgnować to, co wyróżnia te produkty spośród innych alkoholi i tak na przykład sala Beefeater wygląda jak stacja londyńskiego metra, a ściany sali wina Campo Viejo pokryte są charakterystyczną hiszpańską mozaiką - powiedział Marcin Mazurkiewicz z firmy architektonicznej Massive Design.

Poza dużą, nowocześnie wyposażoną kuchnią, przygotowano dodatkowe stoiska kawowe. Na całej powierzchni biura umieszczono żywą roślinność, która ociepla wnętrza i nadaje im bardziej przyjazny charakter.

W biurze zastosowano także szereg rozwiązań mających na celu ochronę środowiska naturalnego. Zainstalowano dystrybutory wody, a plastikowe butelki zostały zastąpione szklanymi. Do druku stosowany jest papier pozyskany z recyklingu, a pomieszczenia oświetlają lampy LED. Do nowego biura przeniesiono także część wyposażenia z dotychczasowej siedziby biura, szczególnie elementy charakterystyczne i lubiane przez pracowników.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

wiska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »