Firma » Biznes

Nowe, ciekawe miejsca w Centrum Handlowym Blue City

Nowe, ciekawe miejsca w Centrum Handlowym Blue City
Zobacz więcej zdjęć »
Na wszystkich wybierających się w najbliższym czasie do Centrum Handlowego Blue City czeka miła niespodzianka. W ostatnich miesiącach pojawiło się tam kilka bardzo ciekawych salonów, pole do gry w minigolfa, oryginalny koncept łączący salon fryzjerski ze sklepem oraz miejsce na szybki lunch.

Nieustannie rozbudowujemy ofertę Blue City o nowe ciekawe miejsca – mówi Yoram Reshef, Dyrektor Generalny centrum – szczególnie zależy nam na nowej, unikalnej w skali miasta rozrywce, przeznaczonej dla całych rodzin. Miejsca spotkań takie jak Time Machine Minigolf czy sklep Graal z wydzieloną dużą częścią do grania w gry planszowe, są dobrym powodem do odwiedzin i spędzania w ciekawy sposób czasu z całą rodziną.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Blue City nie zapomina o najmłodszych, stając się ulubionym centrum handlowym dzieci. Dla nich powstało modnisiowo - zupełnie nowy koncept, łączący salon fryzjerski i sklep z ubrankami oraz zabawkami. Natomiast na poziomie +3 powstało specjalne miejsce, zapewniające rozrywkę związaną z grą Minecraft. Prawie połowa naszych klientów to rodziny z dziećmi, dlatego konsekwentnie budujemy ofertę dla tego ważnego segmentu – podsumowuje Reshef. 

Oto nowe miejsca, które warto poznać w Blue City:

 

TIME MACHINE MINIGOLF

(Lokalizacja: poziom „+3”) 

Time Machine Minigolf to wyjątkowa rozrywka dla rodzin i przyjaciół - pierwsze w Polsce 18-dołkowe, interaktywne pole do gry w technologii 3D i UV, które umożliwia wzięcie udziału w innowacyjnej, niespotykanej do tej pory w Polsce, minigolfowej przygodzie.

Odwiedzający salon mogą połączyć rekreację z edukacją poprzez uczestnictwo w osiemnastu wyjątkowych wydarzeniach z kart historii naszego świata. Od powstania galaktyki, przez epokę dinozaurów, narodziny współczesnego człowieka oraz zdobycze cywilizacyjne, aż po spektakularną wizję przyszłości. Okulary 3D pozwalają doświadczyć jeszcze więcej, a widowiskowy wystrój UV robi niesamowite wrażenie.

 

MACRO GAMES CUBE

(Lokalizacja: poziom „+3”, na terenie Time Machine Minigolf) 

Macro Games Cube to przestrzeń dla miłośników cyfrowej rozrywki. Na miejscu znajduje się dwanaście profesjonalnych stanowisk komputerowych (a na nich najpopularniejsze gry)  oraz stanowiska rzeczywistości wirtualnej (VR). Każdy, niezależnie od wieku czy zaawansowania, znajdzie tu coś dla siebie: turnieje gier, treningi e-sportowe i akademie edukacyjne.

Na najmłodszych czekają zajęcia z Minecrafta, które pozwalają cieszyć się wspólną grą i jednocześnie zdobywać nowe umiejętności. Pod okiem wykwalifikowanych instruktorów, w bezpiecznej przestrzeni dzieci mogą eksplorować cyfrową rzeczywistość, a przy okazji zdobywać wiedzę z tak kluczowych dziedzin jak matematyka lub programowanie. To doskonała oferta dla rodziców, którym zależy na psychomotorycznym rozwoju dziecka.

W  najbliższym czasie Macro Games Cube planuje wprowadzić specjalnie dopasowane pakiety atrakcji dla e-sportowców, szkół, firm i zorganizowanych grup.

 

GRAAL

(Lokalizacja: poziom „+3”)

Graal to miejsce, w którym każdy fan planszówek znajdzie wszystko, co zapewni mu długie godziny dobrej zabawy!

Salon w Blue City to największy z powstałych do tej pory sklepów sieci Graal oferujących gry planszowe, karciane, fabularne, bitewne figurkowe, logiczne, łamigłówki, akcesoria modelarskie oraz akcesoria dla graczy.

Część lokalu zajmuje obszerny gaming room, w którym organizowane są turnieje, pokazy gier, wieczory tematycznei inne wydarzenia.

                  

ANABEL ARTO

(Lokalizacja: poziom „+1”)

Anabel Arto  to marka ekskluzywnej bielizny, skierowana do kobiet podążających za panującymi na świecie trendami.

W ofercie marki znajduje się między innymi bielizna dzienna i nocna, kostiumy kąpielowe i odzież plażowa oraz wyroby pończosznicze – wszystko to tworzone przez doświadczony zespół projektantów. Każdy z projektów wyróżnia kreatywność i wysoka jakość.

 

FASHION & LIBERTY

(Lokalizacja: poziom „+1”) 

Wyjątkowy butik z ekskluzywną odzieżą zarówno dla pań, jak i dla panów. Tylko tutaj pod jednym dachem znaleźć można najciekawsze kolekcje znanych projektantów z Polski i z zagranicy. 

W Fashion & Liberty dostępne są ubrania marek takich jak Lagerfeld, Kossmann, Teresa Rosati, Mellowstreet i Mill’s. Oferta salonu obejmuje zarówno stroje biznesowe, jak i ubrania w stylu casual, między innymi ręcznie dziergane swetry i produkty z dzianiny organicznej.

 

PIZZA HUT EXPRESS

(Lokalizacja: poziom „+2”)

Pizza Hut Express to najwyższe standardy sieci Pizza Hut, które zostały zaadaptowane do przyjaznego, niewielkiego lokalu. Pizza przygotowywana jest w ciągu 5 minut na oczach gości, przy użyciu najwyższej jakości składników.

W menu znaleźć można 8 wybranych smaków: margheritę, pepperoni, hawajską, farmerską, quattro formaggi, marrakesz, supreme oraz prosciutto e rucola na klasycznym, cienkim cieście.

Dodatkowo istnieje możliwość skomponowania własnej pizzy z wybranych składników i uzupełnienia brzegów serem mozzarella.

 

VIPERA COSMETICS

(Lokalizacja: poziom „+1”) 

VIPERA COSMETICS to marka istniejąca od 1987 roku. Jej kosmetyki wyróżnia wysokiej jakości estetyka oraz skuteczność wydobywania i podkreślania piękna kobiecej twarzy. 

Portfolio marki jest bardzo szerokie i obejmuje kosmetyki takie jak: szminki, błyszczyki, linery do oczu i brwi oraz konturówki do oczu i ust, korektory, fluidy, pudry, maskary do rzęs, cienie do powiek, a także akcesoria do makijażu. Na stoisku dostępne są również różnorodne lakiery, zmywacze i preparaty do pielęgnacji paznokci oraz całkowicie bezpieczne i efektowne kosmetyki TuTu dla dziewczynek powyżej trzeciego roku życia.

VIPERA to także program VIPERA COS-MEDICA, czyli wyjątkowo bezpieczne i skuteczne  produkty zapewniające dbałość o stan i urodę skóry trądzikowej, atopowej, suchej oraz dojrzałej.

  

MODNISIOWO

(Lokalizacja: poziom „-1”) 

Modnisiowo to zupełnie nowe miejsce dla dzieci, łączące salon fryzjerski i sklep z ubrankami oraz zabawkami. To niepowtarzalny, bajkowy klimat i wygoda oraz oszczędność czasu dla rodziców.

Personel modnisiowa jest specjalnie przeszkolony do pracy z dziećmi, dzięki czemu maluchy nie boją się fryzjera i spędzają miło czas. W międzyczasie dorośli mogą skupić się na wyborze najlepszych produktów dla swojej pociechy. Wesoła atmosfera i wysoka jakość oferowanych usług oraz produktów – to główne cechy wyróżniające modnisiowo.

 

ESPRIT

(Lokalizacja: poziom „+1”)

Marka Esprit jest obecna w ponad 40 krajach na pięciu kontynentach. W Polsce istnieje od 1999 r. zdobywając wielu zadowolonych i wiernych klientów, którzy cenią sobie zarówno wysoką jakość, jak również atrakcyjny, różnorodny asortyment.

Esprit zachowuje odpowiednie proporcje jakości produktu do ceny, kreując styl milionów osób na całym świecie.

 

W sklepie w Blue City znaleźć można wiele linii tej marki przeznaczonych dla kobiet, między innymi edc by esprit, Woman Casual czy Woman Collection.

Uniwersalność asortymentu pozwala na zakup w jednym miejscu wszystkich części garderoby - od spodni i sukienek, poprzez bluzki i topy, aż po płaszcze, buty i akcesoria. Wszystko to świetnej jakości i w przystępnej cenie. Projekty tej marki są ponadczasowe, jednak uwzględniają aktualne trendy. To świetny wybór dla tych, którzy chcą być modni, ale nie lubią przesady w designie, natomiast preferują równowagę i jakość.

Zapraszamy na www.bluecity.pl

Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

a.sobczak@wp.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »