Gospodarka » Żywność
Nowe kostki Vegeta z nową ambasadorką
W spotkaniu z dziennikarzami uczestniczyli Hrvoje Puhalo, Dyrektor Marketingu oraz Hanna Dulczewska, Senior Group Brand Menedżer, którzy w kilku słowach opowiedzieli o sukcesie firmy Podravka.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kwintesencja walorów smakowych Vegety
Najważniejszym punktem programu była prezentacja nowego produktu: kostek rosołowych w trzech smakach: drobiowym, wołowym i warzywnym, dostępnych w opakowaniach po 60 i po 120 gram.
Wprowadzenie kostek jest naturalną konsekwencją ekspansji na polskim rynku marki Vegeta, lidera przypraw uniwersalnych. Kostki Vegety są gwarancją jakości. Idealnym rozwiązaniem dla podkreślenia smaku i aromatu wielu dań. Nowa linia produktowa wyróżnia się również estetycznym opakowaniem, ułatwiającym konsumentom wybór odpowiedniego smaku. Przy tej okazji Podravka zamierza przekonywać Polaków do korzystania z walorów kostek nie tylko przy gotowaniu zup, ale także sosów, mięs czy potraw wegetariańskich. W tych i wielu innych działaniach firmę wesprze od teraz - w roli ambasadorki - Kinga Paruzel. Tym bardziej, że w 2014 roku na polskim rynku pojawiły się także inne produkty Podravki – Ajvar domowy oraz marynaty w trzech smakach: pikantnym, czosnkowym i klasycznym.
Zapach pomidorów z południa w Oranżerii Podczas pokazu kulinarnego Kinga Paruzel przygotowała zupę krem z pomidorów oraz lekkie risotto z groszkiem i serem mascarpone. Już 10 minut później w oranżerii zaczął dominować zapach pomidorów Podravki, przywodzący na myśl kulinarne, soczyste południe Europy. Kinga przygotowała prawdziwą ucztę dla zmysłów. Efekt końcowy był wyjątkowo pyszny. Dziwić może jedynie, jak szybko można wyczarować tak smaczne potrawy. A może jednak nie, skoro Kinga wykorzystała do gotowania kostki rosołowe Vegety? Szybko, ale nie kosztem smaku.
Nadesłał:
WalkPR
|
Komentarze (0)