Społeczeństwo » Społeczeństwo

Nowe koszulki Legii Warszawa do wygrania w loterii Królewskiego

W piątek 30 czerwca Legia Warszawa zaprezentowała stroje na przyszły sezon. Nowe koszulki meczowe mistrza Polski już teraz można zdobyć w loterii „Otwórz się na wygrywanie”, organizowanej przez sponsora stołecznej drużyny - markę Królewskie.

W zaprezentowanych w piątek strojach piłkarze Legii będą występować w sezonie 2017/2018. Wszystkie domowe mecze mistrzowie Polski zagrają w białych koszulkach, z subtelnymi czarnymi wykończeniami oraz symboliczną, szarą, ukośną szarfą.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Aż 4000 takich koszulek rozdaje Królewskie w loterii „Otwórz się na wygrywanie”, w której wygrać można także ponad milion piw. Informacje o nagrodzie konsumenci znajdą pod kapslem lub zawleczką promocyjnych butelek i puszek Królewskiego, sprzedawanych w województwie mazowieckim i lubelskim. Wygrane koszulki odbierać można w oficjalnym klubowym sklepie Legia FanStore przy ul. Łazienkowskiej 3 w Warszawie.

 

To kolejna wspólna akcja Królewskiego i Legii. Piwo nr 1 w regionie jest związane ze stołecznym klubem od 2004 roku, a podpisana w kwietniu umowa przedłużyła współpracę o następne trzy lata. – Od lat marka Królewskie jest obecna na stadionie, wśród kibiców i na strojach piłkarzy Legii. Dzięki loterii „Otwórz się na wygrywanie” nasi konsumenci mogą zdobyć koszulki na nowy sezon, a dla kibiców piłkarskich nie ma cenniejszej pamiątki niż koszulka ich ukochanej drużyny – mówi Anna Paciejewska, Brand Manager marki Królewskie.

 

Loteria „Otwórz się na wygrywanie” potrwa do 31 października. Szczegóły promocji oraz regulamin loterii można znaleźć na stronie www.krolewskie.pl, a dodatkowych informacji udziela specjalnie uruchomiona infolinia, działająca w dni robocze w godzinach od 9.00 do 16.00.

 

Za realizację loterii odpowiada agencja G3 Group. Kreację przygotowała agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi agencja TWIN .digital collective., a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Komunikację PR prowadzi agencja ROOTS PR.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

roots_as

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »