Firma » Biznes
Nowe marki w Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku
Zobacz więcej zdjęć » |
Galeria Zielone Wzgórze zmienia się dla swoich klientów. Pracom modernizacyjnym, w wyniku których obiekt zyska prawie 2,5 tysiąca mkw. oraz odnowioną fasadę i pasaże, towarzyszy proces rekomercjalizacji. W jego wyniku galeria pozyskała nowe, ciekawe marki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Od 12 kwietnia klienci mogą już korzystać z oferty restauracji Doner Kebab Zefe. W menu lokalu o powierzchni 100 mkw. znajdują się między innymi kebaby, zestawy obiadowe czy dania wegetariańskie przygotowywane na miejscu.
Carrefour Polska, właściciel i zarządca Galerii Zielone Wzgórze, podpisał umowy także z sześcioma innymi markami, które wkrótce dołączą do grona najemców obiektu. Jeszcze w pierwszej połowie roku klienci będą mogli skorzystać z bogatej oferty salonu Home&You. Na powierzchni ponad 220 mkw. będzie można znaleźć szeroki wybór akcesoriów i tkanin do dekoracji. Do grona najemców dołączy również marka Szachownica, oferująca modną odzież damską, męską i dziecięcą. Salon zajmie lokal o powierzchni ponad 300 mkw. Klienci będą mogli także skorzystać z usług fotograficznych salonu Profilab Express o powierzchni 50 mkw.
Z kolei w ostatnim kwartale 2017 roku ofertę Galerii Zielone Wzgórze wzbogacą nowoczesny klub fitness o powierzchni ponad 1700 mkw. oraz centrum zabaw dla dzieci o powierzchni ponad 600 mkw.
Galeria Zielone Wzgórze powstała w 2007 roku jako drugie wielkopowierzchniowe centrum handlowe w Białymstoku. Obecnie trwają tam prace związane z rozbudową obiektu od strony ulicy Wrocławskiej. W efekcie powierzchnia galerii wzrośnie do ponad 20 000 mkw. W planach jest również odświeżenie pasaży, w tym wymiana posadzki oraz przebudowa fasady całego obiektu. Zakończenie wszelkich prac zaplanowane jest na grudzień 2017 roku.
Nadesłał:
Carrefour Polska
|
Komentarze (0)