Firma » Biznes

Nowe oblicze agencji LEWIS, nowe usługi w ofercie

Agencja oferuje teraz pełne wsparcie marketingowe, między innymi: tworzenie strategii, zwiększenie rozpoznawalności, wspieranie popytu i doradztwo na każdym etapie życia produktu.

Obchodząca dwudziestolecie agencja LEWIS odświeża swoją markę i wprowadza do oferty pełny zakres usług marketingowych. Wraz z rozbudową usług digital, usług reklamowych oraz utworzeniem własnego działu badań rynku firma staje się agencją komunikacyjną full service. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

LEWIS zaprezentował również zupełnie nową identyfikację wizualną dostosowaną do rozszerzonej oferty. Z nazwy zniknął element "PR" i obecnie agencja będzie funkcjonowała po prostu jako LEWIS. Odświeżona identyfikacja oraz informacje o ofercie znalazły się na nowej stronie internetowej dostępnej pod adresem: www.teamlewis.com. Domena "teamlewis" nawiązuje do podejścia: wiele usług, jeden zespół.

"Ostatnie trzy lata to dla nas okres inwestycji w rozwój organiczny, a także rozbudowa usług dzięki przejęciom istniejących agencji i ich integracji w ramach Grupy LEWIS. W tej chwili możemy oferować pełny zakres usług realizowanych przez nasze biura na całym świecie. Dla klientów oznacza to większą elastyczność, gdyż możemy oferować więcej nowych usług we wszystkich regionach" powiedział prezes firmy Chris Lewis. "Nasza nowa identyfikacja marki jest odzwierciedleniem właśnie tej poszerzonej oferty. Tworzymy agencję, w której łączy się duch kreatywnej przedsiębiorczości z doświadczeniem i globalną skalą działania. Z tego połączenia powstaje agencja komunikacyjna przyszłości."

Usługi marketingowe będą oferowane w bliskiej współpracy z LEWIS Pulse - działem firmy specjalizującym się w usługach typu digital. LEWIS Pulse tworzy zaawansowane kampanie w mediach społecznościowych  i dostarcza rozwiązania wykorzystujące digital by zwiększyć rozpoznawalność marek oraz ich sprzedaż. Jest to najszybciej rozwijająca się część agencji LEWIS.

Dział badań rynku będzie wspierać kampanie, dostarczając analizy rynkowe, prezentując opracowania dotyczące aktualnej rozpoznawalności marki czy analizy segmentów, z których pochodzą jej klienci. Dział ten został uruchomiony pod koniec 2014 roku i od tego momentu stale się rozwija dzięki rosnącemu zapotrzebowaniu na ten typ usług.

O LEWIS

Międzynarodowa agencja komunikacyjna LEWIS oferuje pełny zakres usług z obszaru PR, marketingu tradycyjnego i digital. Od lat wymieniana w czołówce najszybciej rozwijających się firm branży na świecie aktualnie zatrudnia ponad 600 osób w 27 biurach w Azji, Europie i Ameryce Północnej.

Dla uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z:

Lucy Allen, lucy.allen@teamlewis.com lub Yvonne van Bokhoven, yvonne.vanbokhoven@teamlewis.com.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

LewisPR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »