Zdrowie » Uroda

Nowe opakowania - niezmienna jakość Physiogelu

Nowe opakowania - niezmienna jakość Physiogelu
Zobacz więcej zdjęć »
Firma GlaxoSmithKline Consumer Healthcare wprowadza nowe wzory opakowań produktów marki Physiogel.

Celem zmiany jest dostarczenie konsumentkom  czytelnych, jasnych informacji na temat przeznaczenia produktów oraz korzyści płynących z ich codziennego stosowania. Wygląd nowoczesnych opakowań  podkreśla główne wartości, jakie znalazły się u podstaw tworzenia marki Physiogel: wysoka jakość codziennej pielęgnacji skóry, najwyższy poziom wiedzy naukowej oraz bezpieczeństwo stosowania i niezawodna skuteczność.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Nowa szata graficzna produktów Physiogel w sposób jasny i czytelny  komunikuje ich przeznaczenie oraz główne korzyści płynące z codziennego stosowania. Dzięki temu decyzja konsumentek o wyborze i zakupie odpowiedniego kosmetyku, dostosowanego do potrzeb nawet najbardziej wrażliwej skóry, jest prosta i szybka. 

 

Nowoczesny i przejrzysty wygląd opakowań podkreśla innowacyjność marki Physiogel. Graficzny element przypominający falę jest nawiązaniem do zaawansowanej technologii Biomimic oraz wysokiej jakości i bezpieczeństwa stosowania hipoalergicznych produktów.

 

Teraz, dzięki eleganckiemu wyglądowi opakowań, wysokiej jakości produktu oraz rezultatom, jakie zapewnia systematyczne stosowanie Physiogelu, codzienne zabiegi nabierają charakteru pielęgnacyjnego spa.

 

W nowych opakowaniach  zastosowano wyraźne, kolorystyczne rozróżnienie poszczególnych linii. Ułatwią one kupującym zlokalizowanie produktów na aptecznych półkach. Kolor czerwony dedykowany jest linii Łagodzenie i ulga, niebieski - linii Codzienne nawilżanie,
a zielony - Pielęgnacji włosów i skóry głowy.

 

Physiogel cieszy się dużym zaufaniem i powodzeniem wśród konsumentek. Świadczą  o tym wyniki ich sprzedaży. W roku 2013 marka urosła wartościowo o 65%  w stosunku do roku poprzedniego i jest najdynamiczniej rozwijającą się marką wśród dermokosmetyków (źródło: dane IMS Health; Sprzedaż wartościowa YTD 12.2013 vs YAP).



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

jojk

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »