Firma » Biznes
Nowe otwarcia w Promenadzie. Wśród nich Studio planowania i zamówień IKEA!
Od dziś w CH Promenada działa Studio planowania i zamówień IKEA, a klienci centrum mogą zaprojektować swoje wnętrza korzystając ze wsparcia doświadczonych projektantów marki IKEA. To otwarcie jest istotnym elementem rozwoju IKEA w Warszawie, ponieważ to już trzecie tego typu miejsce w stolicy. Studio IKEA w Promenadzie powstało z myślą o mieszkańcach prawego brzegu Wisły, dla których liczy się wygoda i indywidualne podejście do aranżacji pomieszczeń. Klienci mogą w nim nie tylko skorzystać z pomocy projektantów, zainspirować się wnętrzami czy dotknąć i sprawdzić rozwiązania IKEA, ale też zamówić produkty z pełnego asortymentu online - z dostawą do domu lub punktu odbioru.
- Naszą ambicją jest być jak najbliżej klientów - zarówno fizycznie, jak i online. Studio planowania i zamówień w CH Promenada to kolejny krok w stronę jeszcze bardziej dostępnych i elastycznych usług IKEA w Warszawie. Chcemy inspirować i wspierać w projektowaniu dobrze przemyślanych, funkcjonalnych wnętrz dostosowanych do codziennych potrzeb mieszkańców stolicy - mówi Michał Brzeziński, Lider ds. Rozwoju Sieci Dystrybucji Wielokanałowej, IKEA Retail w Polsce.
Jeszcze więcej nowości dla klientów
Wśród znaczących umów, które w ostatnim czasie poszerzyły ofertę Promenady, wymienić można otwarcie pierwszego w Polsce specjalistycznego konceptu Bottlery, oferującego ponad 800 napojów alkoholowych z różnych stron świata, uzupełnionych o wyselekcjonowane przekąski i produkty spożywcze. Klienci mogą liczyć na kompetentną obsługę, która doradzi w doborze alkoholi i składników koktajli. Ofertę gastronomiczną wzbogaciła lodziarnio-kawiarnia inspirowana włoską tradycją - Magia d'Italia. Z kolei marka Join UP! Polska uzupełniła bogaty wachlarz usług turystycznych w Promenadzie. To nowoczesne biuro podróży oferuje wyjazdy do 45 destynacji - od popularnych kurortów po mniej oczywiste miejsca.
- Tworząc innowacyjne centrum handlowe staramy się kreować unikalny tenant mix, który nie tylko odpowie na potrzeby konsumentów, ale też zaskoczy ich nowymi możliwościami. Pomagamy naszym klientom spełniać ich potrzeby zakupowe, zapewniając wygodę, jakość usług i codzienną dawkę inspiracji. Studio planowania i zamówień IKEA to ukłon w stronę osób szukających wsparcia w urządzaniu wnętrz, Bottlery odpowiada na potrzeby bardziej świadomych konsumentów, Magia d'Italia wprowadza do Promenady autentyczny smak i atmosferę południa Europy, a Join UP! Polska pokazuje, że planowanie wakacji może być szybkie, przystępne i ciekawe - mówi Olga Garlej Senior Leasing Manager, G City Europe.
Nadesłał:
KatarzynaD.
|
Komentarze (0)