Gospodarka » Żywność
Nowe produkty marki Dobry Wybór
Zobacz więcej zdjęć » |
W ofercie produktów marek własnych Kolportera pojawiły się cztery konserwy warzywne produkcji znanej firmy Kwidzyń: groszek konserwowy, kukurydza konserwowa, fasola biała konserwowa i fasola czerwona konserwowa. Ponadto do asortymentu wprowadzone zostały musztarda sarepska i musztarda delikatesowa, wyprodukowane przez firmę Bona.
Kolporter dąży do stworzenia szerokiej oferty artykułów spożywczych, dopasowanej do specyfiki małych i średnich sklepów spożywczych. – Dzięki swojej wysokiej jakości i atrakcyjnej cenie produkty pod marką Dobry Wybór dobrze przyjęły się na rynku – podkreśla menadżer produktu Patryk Podwysocki z Biura Handlowego Kolportera S.A.
Oprócz wspomnianych wyżej nowych produktów, pod marką własną Dobry Wybór firma dystrybuuje już m.in. pasztety, dżemy, makarony, gołąbki, pulpety, klopsiki, fasolkę po bretońsku, koncentrat pomidorowy, ogórki konserwowe i orzeszki solone. Do marek własnych Kolportera należą również słodycze dla dzieci Oki Dogi oraz napój energetyczny Tabu.
Produkty spożywcze z oferty Kolportera dostępne są w hurtowniach Kolportera, kupić je można w sklepach sieci własnej Dobry Wybór oraz w innych współpracujących ze spółką punktach handlowych.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem ponad 850 saloników prasowych (w tym 50 saloników Top-Press), buduje sieć marketów spożywczych Dobry Wybór.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|
Komentarze (0)