Technologie » Internet

Nowe reguły autooptymalizacji w Catvertiser

Nowe reguły autooptymalizacji w Catvertiser
Zobacz więcej zdjęć »
Catvertiser, narzędzie służące do tworzenia i kontrolowania kampanii reklamowych na Facebooku, wprowadził nowe reguły autooptymalizacji, które znacząco usprawnią działania i pracę użytkowników.

Prowadzenie skutecznej strategii marketingowej na Facebooku w dużej mierze zależy od szybkiej i umiejętnej reakcji na przyjęcie reklamy przez odbiorów. Dzięki wiedzy o tym, co i do kogo trafia najlepiej, można znacząco zmniejszyć czas poświęcony na optymalizację kampanii.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Catvertiser dostarcza swoim użytkownikom różnorodne rozwiązania automatyzujące ich pracę. Kolejnymi z nich są reguły autooptymalizacji kampanii reklamowych. Poprzez użycie warunków bazujących na prostym zdaniu logicznym, np. „Zatrzymaj zestaw i przenieś budżet”, reguły pomagają w bieżącym kontrolowaniu kampanii i samodzielnie podejmują czynności, które modyfikują ustawienia kampanii w zależności od wystąpienia wskazanych przez użytkownika warunków.

Poprzez zastosowanie reguły użytkownik oszczędza czas oraz nie musi ciągle śledzić kampanii. Platforma z kolei może wstrzymać działania reklamowe natychmiast po osiągnięciu konkretnych celów kampanii, automatycznie weryfikować wyniki w określonym czasie oraz pilnować warunków opłacalności jej realizacji.

Obecnie Catvertiser oferuje trzy typy reguł autooptymalizacji. Oprócz zasady „Zatrzymaj zestaw i przenieś budżet”, użytkownicy mogą korzystać jeszcze z „Wstrzymaj kampanię/zestaw/ reklamę” oraz „Zmień stawki zestawów na wartość / o procent”.

Więcej informacji na blogu Catvertiser - https://www.catvertiser.com/pl/blog/reguly-autooptymalizacji-nowosci-i-przeglad-dotychczasowych-mozliwosci/

Catvertiser to autorskie narzędzie służące do tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku. Catveriser daje możliwość prowadzenia zoptymalizowanych kosztowo kampanii w modelu płatności CPA dla: fanpage’y, postów i serwisów internetowych.  Dzięki nowemu podejściu, w prosty sposób użytkownikom dostarczany jest szereg funkcjonalności automatyzujących pracę zarówno indywidualnych reklamodawców jak i agencji. Catvertiser zintegrowany jest z Google Analitycs, co pozwala klientom mierzyć skuteczność reklam na Facebooku, śledzić konwersje oraz analizować swoje działania reklamowe oraz z narzędziami wspomagającymi zdalny monitoring kampanii oraz pracę zespołową, takimi jak Slack, Messenger. Naszymi klientami są domy mediowe, agencje social media, reklamowe oraz marki z Polski i krajów Europy. Narzędzie zostało wyróżnione między innymi podczas Innovation Award Media Trendy 2014 w kategorii „Innowacyjne produkty, usługi, narzędzia badawcze”.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »