Rozrywka » Turystyka
Nowe twarze i kolejne awanse w Novotel Warszawa Centrum
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kristina Matulevičienė posiada na swoim koncie ponad 20 lat doświadczenia w branży turystycznej i hotelarskiej, które zdobywała na Litwie i w Polsce. Pełniła funkcje managerskie w obszarze Operations & Sales. Dzięki talentowi do zarządzania połączonemu z entuzjazmem w jednoczeniu zespołów, awansowała na stanowisko managerskie w Novotel Warszawa Centrum.
Pierwsze kroki w hotelarstwie Kristina stawiała w Wilnie niemal 2 dekady temu, gdzie w hotelu Novotel Vilnus Centre pełniła funkcję Sales & Marketing Manager. Do jej zadań należał nadzór uroczystości związanych z otwarciem hotelu, a także tworzenie strategii sprzedażowych dla obiektu. Później w Apvalaus Stalo Klubas, awansowała na pozycję Sales & Marketing Directora. Jednak krótko po tym powróciła do wileńskiego Novotela, gdzie pełniła funkcję managera, nadzorując pracę zespołów Front Office, Reservations i Housekeeping. Do jej zadań należało także kierowanie i wdrażanie strategii handlowych oraz relacje z kluczowymi klientami.
W 2012 roku dołączyła do zespołu pierwszego litewskiego hotelu marki ibis, ibis Kaunas Centre jako General Manager. Przez 6 lat budowała strategie rozwoju obiektu, wprowadzając w tym czasie najwyższe standardy obsługi i guest experience. W 2017 roku przeprowadziła się do Polski, gdzie zasiliła zespół Mercure Gdańsk Stare Miasto na stanowisku Operations Manager. Doświadczenie Kristiny pozwoliło na maksymalizację wydajności, zysków i rentowności hotelu z dbałością o zadowolenie i satysfakcję gości. Co więcej, pod jej menedżerskie skrzydła wkrótce trafił ibis Gdańsk Stare Miasto sąsiadujący z Mercure Gdańsk Stare Miasto. Kristina umiejętnie połączyła zarządzanie oboma obiektami, tworząc z nich jeden, zoptymalizowany organizm. Od czerwca bż. ma szansę sprawdzić swoje umiejętności w hotelu Novotel Warszawa Centrum.
Paulina Skudlarz mimo młodego wieku posiada na swoim koncie bogate doświadczenie managerskie. Swoją karierę rozpoczęła w 2010 roku, pracując jako kelnerka w hotelowej restauracji Ibis Warszawa Centrum, gdzie po technikum hotelarskim rozwinęła swoją pasję do branży. Do Novotel Warszawa Centrum Paulina trafiła w 2013 roku, początkowo jako pracownik recepcji, później jako koordynator działu. Po niespełna roku jej zaangażowanie przyniosło awans na stanowisko kierownika działu rezerwacji, jako najmłodszy kierownik w zespole.
Od 2018 roku w Novotel Warszawa Centrum Paulina pełni obowiązki Senior Sales Manager – pierwotnie odpowiedzialna za segment leisure group, później zwiększono zakres o zarządzania działem rezerwacji, a od marca tego roku dodatkowo o dział MICE. Ponadto w trakcie swojej kariery zdobyła certyfikat w zakresie prowadzenia szkoleń. Wśród nich znalazło się szkolenie Train the Trainers w Accademy Accor, dzięki czemu miała okazję współprowadzić szkolenia z zakresu overbookingu. Obok doświadczenia kierowniczego i zarządczego na swoim koncie Paulina ma wiele doświadczeń w zakresie revenue managementu.
Nadesłał:
38PR
|
Komentarze (0)