Gospodarka » Żywność
Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie, coraz więcej osób poszukuje pysznych, ale również pożywnych przekąsek. Coraz częściej sięgamy po produkty wspierające naszą codzienność, które można zabrać ze sobą w każde miejsce. Nowy subbrand Dobry Chrup od Lajkonika idealnie wpisuje się w te trendy. – Konsumenci szukają takich produktów, które spełniają ich oczekiwania pod kątem wartościowych składników oraz pasują do stylu życia, a przede wszystkim są pyszne i chrupiące – nasz nowy subbrand Dobry Chrup jest odpowiedzią na te potrzeby – mówi Martyna Poprawska-Mazurewicz, Senior Brand Manager Lajkonik i dodaje – Nasze produkty to połączenie przyjemności ze smacznych przekąsek ze składnikami najwyższej jakości. Wierzymy, że Dobry Chrup, a szczególnie nasza nowość, czyli krakersy obficie posypane ziarnami, staną się towarzyszem codziennego życia naszych konsumentów. Dobre receptury, doskonały smak Krakersy obficie posypane ziarnami to nowy, bardzo chrupiący i wyśmienity produkt Dobry Chrup z mąki pełnoziarnistej. Jego wyjątkowy smak pochodzi z połączenia ziaren chia, lnu oraz sezamu, którymi obficie posypane są krakersy. Ta niezwykła kompozycja ziaren dodaje niepowtarzalnego aromatu i przyjemnej chrupkości, a także stanowi również źródło błonnika. Produkt posmakuje fanom roślinnych przekąsek, gdyż jest w pełni wegański. Jednak Dobry Chrup marki Lajkonik to nie jeden, a aż trzy bogate w ziarna przekąski wypiekane w piecu. Poza krakersami, w ofercie konsumenci znajdą również bajgle z ziołami prowansalskimi oraz paluchy pełne ziaren. Ich podstawowym składnikiem jest mąka dostarczana przez młyny, z którymi marka Lajkonik współpracuje od lat. Paluchy pełne ziaren oraz bajgle z ziołami prowansalskimi, znane wcześniej jako przekąski Wypiekarnia, zmieniają swoje opakowanie i dołączają do subrange Dobry Chrup, jednocześnie zwiększając swoją gramaturę do 100 g. Produkty te powstają na zakwasie, a dzięki powolnemu wyrastaniu ciasta, zachwycają chrupkością i wyjątkowym smakiem. Marka Lajkonik realizuje szeroko zakrojoną kampanię marketingową m.in. w telewizji, kinie, digitalowych i outdoorowych kanałach komunikacji, w sklepach, a także działania w social mediach oraz influencer marketingu. Przekąski Dobry Chrup są już dostępne na półkach sklepowych, a ich gramatura wynosi 100 g.
Nadesłał:
qacommunications_2022
|
Komentarze (0)