Firma » Reklama

Nowy Analytics – nowe funkcje

Od niedawna firma Google udostępniła nowy interfejs Google Analytics, czyli powszechnie znanej aplikacja online do monitorowania ruchu internetowego. Poniżej przybliżono nowe funkcje.

Przepływ użytkowników

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jedną z najciekawszych funkcji wdrożonych w nowej wersji Analytics jest  „Przepływ użytkowników”. Funkcjonalność  ta generuje diagramy naszego serwisu internetowego i pokazuje ścieżki przejścia użytkowników odwiedzających naszą stronę. Ścieżki ilustrują jaki procent użytkowników przechodzi do konkretnych podstron oraz ile osób opuszcza daną podstronę. Funkcja posiada dodatkowe filtry, dzięki czemu możemy zaobserwować jak poruszają się użytkownicy pozyskani np., z kampanii  Adwords czy też z ruchu organicznego. Możemy  także zwiększać lub zmniejszać skalę diagramu, aby pokazywał wszystkie nawet te najmniejsze ścieżki przejścia lub tylko  te grubsze  (najczęstsze zachodzące). Jest to bardzo przydatne narzędzie dla analityków i na jego podstawie można optymalizować konkretne podstrony lub ścieżki przejścia w serwisie by zwiększyć np. liczbę konwersji.

Podgląd online

Inną wartą uwagi funkcją (chociaż aktualnie oznaczona jako beta) jest „Podgląd online”. W czasie rzeczywistym możemy obserwować np., ile osób jest aktualnie na naszym serwisie, z jakich miejscowości pochodzą odwiedzający czy też skąd przeszli do naszego serwisu oraz jaką zawartość aktualnie przeglądają.

Pozostałe funkcje Kolejną ciekawą funkcją jest „Zaangażowanie” w zakładce Odbiorcy.  Wyświetla ona liczbę odwiedzin oraz odsłon z podziałem na ich czas trwania czego brakowało w poprzedniej wersji Analytics.  Ciekawe jest także to, iż w starszej wersji Analytics pokazywał tylko ile osób wchodziło z urządzeń mobilnych, natomiast teraz możemy odczytać dane z konkretnie jakiego modelu telefonu wchodzą użytkownicy, przykładowo z Samsung GT-S5830 Galaxy Ace czy Apple iPhone.

Google wykonuje naprawdę solidną pracę stale udoskonalając swoje aplikacje, co niezwykle ułatwia realizację założonych celów i zadań zarówno specjalistom od marketingu internetowego  oraz właścicielom witryn. Możliwe że w niedalekiej przyszłości sama aplikacja będzie wstanie dostarczyć nam konkretnych wniosków co należy zmienić w serwisie aby uzyskać dany cel.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

mortuss

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »