Technologie » Internet
Nowy corporate sales manager w Ataxo Poland
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Bartosz odpowiada za koordynację i rozwój projektów z obszaru SEM, które opierają się na: zaawansowanej analizie SEO, optymalizacji witryn pod kątem użyteczności, SEO skierowanym na efekty/konwersję, kampaniach AdWords nastawionych na konwersje i maksymalizację wskaźnika ROI. Terenem działania Bartosza jest województwo śląskie.
Przed pojawieniem się w zespole Ataxo, Bartosz pracował jako freelanceer. Przez okres blisko 2 lat budował swoje doświadczenie z obszaru marketingu internetowego realizując m.in. projekty z zakresu rozwoju sprzedaży internetowej, modernizacji serwisów www i projektowaniu materiałów BTL.
Karierę zawodową rozpoczynał w 2005 roku w mBanku. Tam, przez pierwsze 2 lata, odpowiadał za sprzedaż produktów na terenie Śląska (B2C) oraz za rozwój regionalnej sieci partnerów oferujących produkty kredytowe mBanku (B2B). Przez kolejne lata pracował w łódzkiej centrali firmy, na stanowisku specjalisty ds. kredytu gotówkowego. Odpowiadał za rozwój zarówno samego produktu, jak i narzędzi jego sprzedaży. To wtedy zdobył doświadczenie w zakresie rozwoju i optymalizacji procesów sprzedaży produktów oraz koordynacji wdrożeń nowych rozwiązań.
Nadesłał:
Ataxo
|
Komentarze (0)