Technologie » Komputery
Nowy Dyrektor ds. Kluczowych Klientów i Sprzedaży Centralnej w Konica Minolta
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Dział ten dedykowany jest do obsługi największych firm z sektorów: energetyczny, finansowo-ubezpieczeniowy, telekomunikacyjny, logistyka, konsulting oraz administracja publiczna. Do zadań Tomasza Psonki na nowym stanowisku należy zarządzanie procesami biznesowymi i realizacja planów w dziale Kluczowych Klientów oraz koordynacja działań w Delegaturach Konica Minolta w obszarze Strategicznych i Kluczowych Klientów.
 Tomasz Psonka jest związany z firmą Konica Minolta od 10 lat. Przez ostatnie cztery lata był Dyrektorem Delegatury Konica Minolta w Krakowie. Natomiast przez ostatni rok obejmował w firmie stanowisko Dyrektora Regionalnego obszaru Polska Południe.
„Największym potencjałem firmy są przede wszystkim ludzie”, mówi Robert Hulej, Dyrektor Generalny Konica Minolta Business Solutions Polska. „Dlatego też w Konica Minolta inwestujemy w rozwój pracowników i stwarzamy im możliwości realizowania swoich zawodowych zamierzeń. Nominując osoby odpowiedzialne za kluczowe obszary działalności Konica Minolta wybieramy w pierwszej kolejności naszych pracowników. Stąd ostatnia nominacja wieloletniego pracownika Konica Minolta p. Tomasza Psonki na stanowisko Dyrektora ds. Kluczowych Klientów i Sprzedaży Centralnej”.  
    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)