Firma » Biznes
Nowy dyrektor marketingu Biota Laboratories Polska
Zobacz więcej zdjęć » |
„Głównym celem moich działań na najbliższe miesiące jest znaczące poszerzenie sieci dystrybucji produktów Bioxsine na terenie całej Polski, przygotowanie narzędzi wsparcia sprzedaży i strategii komunikacji z konsumentami. Równocześnie pracujemy nad wprowadzeniem na polski rynek marki Bioxet. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie włosów. Marka Bioxsine to flagowy produkt Bioty, stworzony z myślą o osobach borykających się z problemem utraty włosów. Wysoka skuteczność tej kuracji w walce z łysieniem, to efekt połączenia roślinnych składników z latami badań naukowców w laboratoriach koncernu Biota. Nasi naukowcy stworzyli modyfikowaną laboratoryjnie, ziołową substancję o nazwie Biocomplex B11, która wstrzymuje łysienie androgenowe. Pod koniec tego roku wprowadzimy na polski rynek inną markę, która na świecie jest szczególnie ceniona przez kobiety - Bioxet, kosmetyki do bioepilacji, którą Biota Laboratories stworzyła z myślą o likwidacji zbędnego owłosienia np.: na twarzy, nogach, pod pachami czy okolicach bikini..." - mówi Tomasz Chmielecki, dyrektor marketingu polskiego oddziału Biota Laboratories.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Tomasz Chmielecki z wykształcenia jest Inżynierem Architektem.
Wcześniej pracował m.in. w Marcom, OgilvyOne, Polymus, Pegasus Group, DFF m.in. dla marek BMW, PTC Era, PLAY, Lafarge, Braas, Aviva, Salem, Camel, Aquafresh, Nokia, TUI, Panadol, Gilette, Wella.
Nadesłał:
BestBrandsPR
|
Komentarze (0)