Rozrywka » Rozrywka
Nowy foodcourt w Centrum Handlowe Bielawy
Zobacz więcej zdjęć » |
Centra handlowe są dziś nie tylko destynacjami zakupowymi – stają się również miejscami spotkań i spędzania czasu wolnego dzięki realizowaniu dodatkowych funkcji takich jak rozrywkowo-rekreacyjna, kulturalna czy społeczna. Nowy foodcourt w CH Bielawy to właśnie odpowiedź na potrzeby konsumentów oraz obowiązujące tendencje rynkowe. Aranżacja strefy restauracyjnej nawiązuje do stylu skandynawskiego z dominacją jasnego drewna oraz jasnych barw – szarości, pasteli oraz bieli. Całość uzupełniają mocne akcenty kolorystyczne – zieleń oraz pomarańcz. Zastosowanie naturalnych materiałów oraz skandynawskiej kolorystyki wzbogaconej o żywe kolory zapewnia wrażenie nowoczesności, a funkcjonalność nowej strefy gastronomicznej gwarantują wygodne meble. Przy projektowaniu foodcourt zastosowano strefowanie przestrzeni z wyraźnym zróżnicowaniem miejsc siedzących restauracyjnych i kawiarnianych. Na terenie strefy restauracyjnej znajdują się również duże, długie stoły, które sprzyjają grupowym spotkaniom oraz integracji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Akcentem dominującym nowej przestrzeni są wszechobecne rośliny, które ocieplają wnętrze i sprawiają, że w środku ruchliwego centrum handlowego mamy przyjazną strefę, w której można odpocząć. Wzrok przyciągają również drewniane konstrukcje w kształcie domków, które pełnią nie tylko funkcję estetyczną, ale także skrywają wiele funkcjonalnych rozwiązań – są stojakami na rośliny, miejscami do spożywania posiłku czy strefą zabaw dla najmłodszych z interaktywnymi grami.
Jako centrum rodzinne, CH Bielawy zapewniło również na nowym foodcourcie udogodnienia dla rodzin z dziećmi. Do dyspozycji rodziców są podgrzewacz do butelek oraz kuchenka mikrofalowa.
„Nowy foodcourt to kolejny już etap modernizacji Centrum Handlowego Bielawy. Po wymianie posadzek i małej architektury oraz stworzeniu strefy wypoczynku, przyszedł czas na strefę restauracyjną w nowej odsłonie. Jesteśmy przekonani, że przyjazne i komfortowe miejsce o wyróżniającym się designie przypadnie do gustu naszym klientom, którzy chętnie będą tam robić sobie przerwę na kawę i lunch podczas zakupów w CH Bielawy” – mówi Marcin Żelazny, dyrektor Centrum Handlowego Bielawy.
Projekt modernizacji foodcourt Centrum Handlowego Bielawy przygotowały biura projektowe Tremend Studio Dekor oraz Marro z Warszawy.
Oferta gastronomiczna CH Bielawy obejmuje restaurację KFC, Cukiernię Sowa, bar SAJ-GON z potrawami kuchni chińskiej i wietnamskiej oraz punkt Smak&Wag z daniami na wagę.
O CENTRUM
Centrum Handlowe Bielawy to kompleks handlowy o powierzchni ponad 24 000 m2, zlokalizowany przy ulicy Olsztyńskiej w dzielnicy Bielawy w Toruniu, ze strefą potencjalnych klientów sięgającą 236 500 osób w promieniu 20 minut jazdy samochodem. Przestronne wnętrza gwarantują wygodne i przyjemne zakupy. Na terenie centrum znajdują się największy w Toruniu hipermarket Carrefour oraz liczne butiki i punkty usługowe. Więcej na: www.bielawy-torun.pl
Właścicielem CH Bielawy jest firma Newbridge. Zarządcą centrum jest Apsys Polska S.A.
O NEWBRIDGE
Newbridge to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe. Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Handlowego Czyżyny w Krakowie, Centrum Handlowego Bielawy w Toruniu, Centrum Handlowego Guliwer w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie. Więcej informacji na: www.newbridge.com.pl
O APSYS
ZARZĄDCA APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu.
APSYS Polska zarządza obecnie 1 100 000 mkw. GLA w 25 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce. Firma i jej projekty były wielokrotnie nagradzane przez PRCH, ICSC, Europa Property oraz CiJ w dziedzinach rozwoju, zarządzania oraz marketingu.
Nadesłał:
Orchidea
|
Komentarze (0)