Dom » Budownictwo
Nowy produkt od NSG Group – wysokoselektywne szkło samoczyszczące Pilkington Activ Suncool™
Linię Pilkington Activ Suncool™ Pro T można stosować zarówno w rozwiązaniach komercyjnych jak i mieszkaniowych, np. na trudno dostępnych szybach dachowych czy dużych fasadach. Latem powłoka przeciwsłoneczna chroni wnętrze przed przegrzaniem, zaś zimą zatrzymuje ciepło w pomieszczeniu. Pozwala to na ograniczenie kosztów użytkowania budynków.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dzięki zastosowaniu powłoki samoczyszczącej, promieniowanie UV rozkłada gromadzące się na szybie zanieczyszczenia organiczne, które są następnie zmywane przez deszcz. Skuteczne działanie powłoki jest możliwe także przy rozproszonym świetle. Z kolei hartowanie zapewnia nawet 3-4 razy większą wytrzymałość szkła na uderzenia i różnice temperatur.
− Cały czas szukamy nowych rozwiązań technicznych oraz prowadzimy badania nad doskonaleniem naszej oferty. Dostrzegliśmy potrzebę wprowadzenia takiego produktu, w szczególności w Polsce. W naszym kraju szkło hartowane jest bardzo popularne i chętnie stosowane w większości przypadków fasad czy dużych przeszkleń – podkreśla Szymon Piróg, kierownik biura doradztwa technicznego w Pilkington Polska. – Taki miks szkła samoczyszczącego i wysokoselektywnego przeciwsłonecznego w wersji hartowanej jest pierwszym tego typu produktem na polskim rynku. Poza lepszym bezpieczeństwem, jego ważną zaletą jest także łatwość użytkowania.
Szkło dostępne jest w dwóch wersjach Pilkington Activ Suncool™ 61/34 Pro T i Pilkington Activ Suncool™ 45/27 Pro T oraz w grubościach 6 i 8 mm.
O firmie:
Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 30 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ponad 100 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2019 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,75 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 40% zrealizowano w Europie, 33% w Azji, łącznie z Japonią, a 27% w obu Amerykach.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.pilkington.pl.
Nadesłał:
Pilkington
|
Komentarze (0)