Dom » Budownictwo

Nowy produkt od NSG Group – wysokoselektywne szkło samoczyszczące Pilkington Activ Suncool™

Marka Pilkington wprowadza na rynek nowy produkt – Pilkington Activ Suncool™ Pro T. Jego powłoka pozwala na samoczyszczenie się szkła, a także redukcję przepuszczalności promieni słonecznych. Nowy produkt charakteryzuje się również dużą wytrzymałością mechaniczną, którą zapewnia hartowanie.

Linię Pilkington Activ Suncool™ Pro T można stosować zarówno w rozwiązaniach komercyjnych jak i mieszkaniowych, np. na trudno dostępnych szybach dachowych czy dużych fasadach. Latem powłoka przeciwsłoneczna chroni wnętrze przed przegrzaniem, zaś zimą zatrzymuje ciepło w pomieszczeniu. Pozwala to na ograniczenie kosztów użytkowania budynków.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Dzięki zastosowaniu powłoki samoczyszczącej, promieniowanie UV rozkłada gromadzące się na szybie zanieczyszczenia organiczne, które są następnie zmywane przez deszcz. Skuteczne działanie powłoki jest możliwe także przy rozproszonym świetle. Z kolei hartowanie zapewnia nawet 3-4 razy większą wytrzymałość szkła na uderzenia i różnice temperatur.

Cały czas szukamy nowych rozwiązań technicznych oraz prowadzimy badania nad doskonaleniem naszej oferty. Dostrzegliśmy potrzebę wprowadzenia takiego produktu, w szczególności w Polsce. W naszym kraju szkło hartowane jest bardzo popularne i chętnie stosowane w większości przypadków fasad czy dużych przeszkleń – podkreśla Szymon Piróg, kierownik biura doradztwa technicznego w Pilkington Polska.Taki miks szkła samoczyszczącego i wysokoselektywnego przeciwsłonecznego w wersji hartowanej jest pierwszym tego typu produktem na polskim rynku. Poza lepszym bezpieczeństwem, jego ważną zaletą jest także łatwość użytkowania.

Szkło dostępne jest w dwóch wersjach Pilkington Activ Suncool™ 61/34 Pro T i Pilkington Activ Suncool™ 45/27 Pro T oraz w grubościach 6 i 8 mm.

 

 O firmie:

 

Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 30 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ponad 100 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2019 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,75 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 40% zrealizowano w Europie, 33% w Azji, łącznie z Japonią, a 27% w obu Amerykach.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.pilkington.pl.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Pilkington

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »