Motoryzacja » Samochody
Nowy samochód koncepcyjny Volvo Cars – 360c
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Gdyby usługa taka była dostarczana na bazie subskrypcji na życzenie? Albo gdyby ta usługa była zapewniana przez jednego pracodawcę, a przez innego nie – dla którego byście pracowali? To tylko kilka z milionów kwestii i scenariuszy, jakie pociąga za sobą nowy samochód koncepcyjny Volvo Cars, 360c, pokazany jako część wizji firmy dotyczącej przyszłości podróżowania autonomicznego, elektrycznego, powiązanego internetowo i bezpiecznego – i które mogłoby pozwolić Volvo Cars na wejście na nowe, rosnące rynki.
Koncepcja ta odzwierciedla potencjał zmiany w fundamentalnej strukturze życia ludzi przez transformację bezproduktywnego lub nudnego czasu związanego z podróżowaniem w użyteczne i przyjemne minuty lub godziny na drodze.
– 360c bada to, co staje się możliwe, gdy usuwamy człowieka-kierowcę, wykorzystując nową wolność projektowania i odzyskiwania czasu – to wgląd w to, jak technologia jazdy autonomicznej zmieni świat, jakim go znamy. Możliwości zawracają w głowie! – mówi Mårten Levenstam, senior vice president of corporate strategy w Volvo Cars.
W pełni autonomiczne i elektryczne podróżowanie oznacza cały szereg zysków w sensie bezpieczeństwa i ekologii, mniej zanieczyszczeń, mniej korków na drogach – i związane z tym zalety zdrowotne i społeczne dla zamieszkujących centra miast. Otwiera również możliwości powiększenia swobód urbanistycznych i budowlanych, zmniejszenia presji cenowych w budownictwie i bardziej przystępnych cenowo mieszkań.
– Mniejsze uzależnienie od odległości od miast to tylko jeden z przykładów wpływu, jaki na życie ludzi ma odsunięcie obciążeń związanych z bezproduktywnym czasem transportu – mówi Mårten Levenstam. – Ruchome biuro 360c sprawia, że ludzie mogą mieszkać w większej odległości od zatłoczonych miast i wykorzystywać swój czas zarówno przyjemniej, jak i efektywniej.
Nadesłał:
JK PR
|
Komentarze (0)