Motoryzacja » Samochody

Nowy sukces Mazdy

Nowy sukces Mazdy
Zobacz więcej zdjęć »
Od momentu jej pojawienia się na rynku motoryzacyjnym, wydawało się, że trend mówiący o jej sile nigdy nie zmaleje. Teraz, dłuższy już czas po jej premierze, wiadomo, że teza ta nie była wybujała. Jakie są jednak tajemnice rynkowego sukcesu nowej Mazdy 6?

Jakość przede wszystkim

Zdaniem redaktorów „Dealera” – pisma branżowego, kierowanego głównie do właścicieli i zarządców autoryzowanych salonów samochodowych, od 2012 roku, kiedy to miejsce miała premiera auta, sprzedane zostało 1,5 tysiąca jego egzemplarzy. Nie da się ukryć, że stało się to dzięki niezwykłej jakości samochodu, która, porównywana z jego ceną, wypada niesamowicie korzystnie. Mazda 6 (więcej na: http://nowamazda.pl/mazda6/), pomimo swojej korzystnej oferty, wśród ekspertów porównywana jest bowiem do pojazdów wyższej klasy, takich jak choćby: BMW 3, czy Audi A4. Dodatkowo, japończyk posiada jeszcze jedną dość istotną zaletę – jest od nich większy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Co jeszcze?

Nawet osoba najbardziej krytycznie nastawiona do nowej Mazdy przyzna, że jej design prześciga wiele innych kunsztownych projektów. Nie bez powodu więc Mazda 6 została uhonorowana w roku 2013 prestiżową nagrodą Red Dot Design przyznawaną przez Centrum Wzornictwa w Nadrenii Północnej Westfalii. Zastosowany w niej motyw projektowy „KODO: Dusza Ruchu” zdobył ogólne uznanie wśród jury za zachowanie idealnej proporcji i równowagi pojazdu. Główny projektant auta – Peter Birthwhistle, wyjaśnił, że głównym celem projektu było sprowokowanie zmysłów potencjalnych klientów do natychmiastowej chęci siedzenia za kierownicą.

 

Poza dwoma przedstawionymi wyżej aspektami znajduje się o wiele więcej zalet tego pojazdu - począwszy od bogatego wyposażenia do oszczędności jazdy. Dodając do tego stosunkowo niską cenę, można otrzymać auto idealne. Nic więc dziwnego, że od momentu premiery auta, wzbudza ono niemałe emocje, nie tylko wśród fanów marki. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

mablon

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »