Technologie » AGD - RTV
Nowy wymiar przechowywania żywności
Robisz zakupy raz w tygodniu lub zwyczajnie lubisz mieć duży wybór warzyw i owoców we własnym domu? Przechowywanie żywności nigdy nie było prostsze! Dzięki nowoczesnej technologii NeoFrost, eliminującej powstawanie lodu na żywności oraz wewnątrz urządzenia, możesz jeść swoje ulubione warzywa i owoce, mając gwarancję, że są one świeże. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rodziców wybrednych maluchów czy też dużych rodzin o różnorodnych upodobaniach kulinarnych Beko stworzyło nową generację lodówek wzbogaconych o system Full NoFrost (Frost free), który rozdziela obieg powietrza w części chłodzącej i mrożącej zapewniając idealne warunki do przechowywania żywności, a także eliminuje przenoszenie się zapachów. Dodatkowo wbudowana nowoczesna komora EverFresh+, minimalizuje wahania temperatury wewnątrz szuflady, a specjalnie wytłoczona, perforowana pokrywa gwarantuje idealny poziom wilgoci dla warzyw i owoców, dzięki czemu zachowują świeżość i przydatność do spożycia nawet do 30 dni dłużej.
Fotosynteza w Twojej lodówce
Nowoczesny kształt i design, oraz unikatowe systemy chłodzenia to nie jedyne zalety lodówek Beko. Marka idąc z duchem czasu i wykorzystując najnowocześniejsze badania wyposażyła swoje urządzenia w technologię Active Fresh BlueLight. Światło o niebieskim zabarwieniu zapewnia ciągłość procesu fotosyntezy i działa na warzywa i owoce dokładnie jak światło słoneczne, umożliwiając im zachowanie wszystkich wartości odżywczych. Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu Twoja rodzina będzie mogła dłużej cieszyć się pełnią smaku jędrnych pomidorów czy też kolorem i soczystością rzodkiewek. Nowa linia lodówek Beko sprawdzi się zarówno jako sprzęt kuchenny jak i stylowy dodatek do nowoczesnych kuchennych wnętrz.
Dodatkowe informacje o marce BEKO
Beko to druga największa w Europie marka, która w swojej ofercie posiada wszystkie niezbędne sprzęty domowe m.in.: pralki, lodówki, piekarniki, zmywarki do naczyń, telewizory czy kuchenki elektryczne. Od 2014 roku oficjalny sponsor klubu piłkarskiego FC Barcelona, a od 1 lipca 2018 roku – jego Główny Partner. W 2018 roku Beko zainicjowało kampanię społeczną „Jedz jak Mistrz” z udziałem piłkarzy FCB, która ma na celu pomoc rodzicom w zdrowszym żywieniu dzieci (www.beko.pl/jedzjakmistrz).
| Nadesłał:
            izaosu83@gmail.com | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)