Społeczeństwo » Społeczeństwo
NUTRILITE i AC MILAN nadal grają w jednej drużynie
10 czerwca 2015 roku NUTRILITE - należąca do Amway, światowa marka numer 1. w sprzedaży witamin i suplementów diety[1] opartych na składnikach fitoodżywczych, przedłuża współpracę
z AC Milan. NUTRILITE i AC Milan to mistrzowska para, która nadal aktywnie współpracuje – zarówno na boisku, jak i poza nim.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Umowa została podpisana do czerwca 2016 roku w obecności Jaapa Kalmy, AC Milan Commercial Director, oraz Michaela Meissnera, Vice President Corporate Affairs Amway Europe. Przedmiotem umowy jest kontynuacja naukowej współpracy między ekspertami NUTRILITE i MilanLab, mająca na celu opracowywanie planów żywieniowych i indywidualna suplementacja diety dla poszczególnych zawodników w czerwono-czarnych koszulkach AC Milan oraz edukację sportowców w celu budowania ich lepszej kondycji fizycznej, a co za tym idzie – lepszych wyników w sporcie.
“To unikatowe partnerstwo w skali światowego sportu. Dwóch globalnych liderów – NUTRILITE i MilanLab – których współpraca opiera się na udowodnionej naukowo, kluczowej roli żywienia i suplementacji diety w osiąganiu coraz lepszych wyników sportowych oraz ogólnego dobrego samopoczucia” - powiedział Michael Meissner, Vice President Corporate Affairs Amway Europe.
Współpraca między NUTRILITE a MilanLab koncentruje się na opracowywaniu spersonalizowanego programu diety opartego na realnych potrzebach każdego sportowca. Program powstaje w oparciu o kompleksową analizę sposobu odżywiania połączoną z rygorystycznymi badaniami medycznymi obejmującymi testy genetyczne, badania krwi oraz testy biodynamiczne. Wyniki poszczególnych analiz pozwalają ekspertom NUTRILITE oraz MilanLab stworzyć indywidualny plan żywienia i suplementacji diety dla każdego mistrza piłki nożnej.
NUTRILITE i AC Milan „grają także w jednej drużynie” w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. W przeszłości NUTRILITE i Milan Foundation - organizacja pozarządowa klubu - wsparły pod egidą światowej kampanii dla dzieci Amway One by One™ liczne projekty ukierunkowane na pomoc potrzebującym dzieciom. Kluczowym elementem były inicjatywy promujące sport wśród najmłodszych oraz edukacja sportowa ukazująca wpływ sportu na zdrowie i dobre samopoczucie.
Wśród wielu wspieranych projektów jest Centrum Chorób Naczyniowych przy Szpitalu Dziecięcym Buzzi w Mediolanie, oraz budowa dwóch wielofunkcyjnych centrów sportowych: w Pagliare di Sassa, we włoskim Abruzzo, dotkniętego następstwami trzęsienia ziemi w 2009 roku, oraz w Neapolu - rejonie, gdzie brakuje odpowiednich miejsc dla młodzieży na realizację sportowych aktywności.
[1] Źródło: Euromonitor Inetrnational Limited: www.euromonitor.com/awmay-claims
Nadesłał:
PelkaCreatives
|
Komentarze (0)