Technologie » Telekomunikacja
O kampaniach SMS ciąg dalszy
Zobacz więcej zdjęć » |
Różnorodne techniki marketingowe i reklamowe odznaczają się różnymi cechami, jednak każdy przedsiębiorca i marketer oczekuje dwóch rzeczy: maksymalnych zysków w jak najkrótszym czasie. Przypatrzmy się zatem kampaniom SMS oraz innym formom reklamy pod względem czasu, jaki potrzebny jest na realizację kampanii i odczuwalny wzrost sprzedaży.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampanie SMS wśród innych form reklamy
Im większy postęp technologiczny, tym więcej form reklamy. Tradycyjne media (prasa, radio, telewizja), nośniki zewnętrzne i ulotki wymagają przygotowania. Zaplanowanie kampanii w telewizji to nawet rok przygotowań. Przygotowanie briefu, wybór agencji, realizacja, zabukowanie czasów emisji w poszczególnych stacjach – to wszystko sprawia, iż tradycyjne formy reklamy nie są wolne od wad, bowiem reklama kocha aktualny kontekst, a ten niemożliwy jest do zaplanowania. Jeżeli oczywistym jest, że w grudniu będzie śnieg, a na jesień ludzie będą się przeziębiać, o tyle na przykład podwyżki cukru nie zaplanujemy jak motywu przewodniego kampanii telewizyjnej. Aktualnie nośne medialnie tematy, jak wspomniane podwyżki cukru, zaplanować można natomiast w kampaniach SMS właśnie.
Które zatem formy reklamy są najlepsze pod względem szybkości przygotowania i zebrania wyników w postaci większej sprzedaży?
reklama w skrzynkach pocztowych
kampanie SMS
reklama w komunikatorach
Kampanie SMS a zyski
A co z zyskami? Czy kampanie SMS również przodują w tej kategorii? Jak najbardziej. Wyniki badań ankietowych wskazują, że 97% SMS-ów odczytywanych jest już w czasie 4 minut po dostarczeniu do skrzynek. Oznacza to, że zaplanować i zrealizować kampanię SMS możesz w kosmicznie szybki sposób.
Wyrażamy zgodę na przedruk całości artykułu lub jego części z podaniem linku www.SerwerSMS.pl
Nadesłał:
SerwerSMS.pl
|
Komentarze (0)