Technologie » Telekomunikacja
Obowiązkiem fintechów w czasie pandemii jest pomagać
Cyfryzacja i automatyzacja w dzisiejszym świecie są powszechnym zjawiskiem. Nawet na pozór najprostsze procesy wymagają bogatego backstagu. Liderzy z zakresu rynku fintech czy lendetech udostępniają innowacyjne projekty dzięki, którym upraszczane są codzienne, popularne konwenanse. W konsekwencji działalności fintechowych podmiotów korzystamy z takich udogodnień jak blik, pay-by-link, google pay czy apple pay.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jedna z polskich spółek wprowadziła na rynek produkt o nazwie loan-by-link. Ma on za zadanie umożliwić przekształcenie każdej strony internetowej w sklep on-line oraz zakup droższych produktów w formie ratalnej. Przedsiębiorstwo zapewnia, że tym co wyróżnia loan-by-link na tle konkurencji jest prosta konfiguracja systemu ze stroną potencjalnego partnera. Provema stawia na formułę 3x3 czyli 3 minuty do synchronizacji strony, 3 minuty na złożenie wniosku oraz 3 minuty do wypłaty środków.
Synchronizacja strony z kodem jest prosta. Kod zostaje udostępniony po rejestracji na stronie partnera i niemal natychmiast nasza witryna jest sklepem internetowym. Wystarczy zaimplementowanie szyfru na docelową stronę i już mówimy o e-handlu. Zarządzenie i weryfikacja sfinansowanymi usługami możliwa jest za pomocą profilu na portalu partnera. Pozwala to na szybką realizację zamówień i pełen wgląd w zamówione usługi. Nie ma potrzeby zakładania dodatkowych portali śledzących zamówienia. Wszystko w jednym panelu. Obsługę po sprzedażową przejmuje operator. Jest to z pewnością spore uproszczenie dla osób prowadzących działalności na rykach lokalnych i nie tylko.
Umowa zawierana miedzy partnerami jest prosta i błyskawicznie przekazana do realizacji. Należy podkreślić, że przystąpienie do współpracy jest bezpłatne. Kontrakt można rozwiązać w każdej chwili za pomocą panelu klikając "zakończ współpracę. Nie ma okresu wypowiedzenia ani opłat związanych z odstąpieniem od współpracy.
Prosty algorytm zwiększa atrakcyjność usługodawcy, znacznie upraszcza dostępne finansowanie i zapewnia kompleksową obsługę. Kontrahenci otwierają się na nowe kierunki i rozbudowę sieci sprzedaży czy proponowanych usług. Taki był zamysł tego serwisu aby przynosił korzyści dla wszystkich a w dobie kryzysu gospodarczego bezpłatne rozwiązania jak LoanByLink pozwalają na dostosowanie się do sytuacji, mówi prezes- Grzegorz Szulik.
Kontrahenci mogą liczyć na pełne wsparcie technologiczno- techniczne. Ewentualne usterki techniczne mają być rozwiązywane w trybie ASAP. Środki z zawartych transakcji przekazywane są szybkimi płatnościami co ma pozwolić bez zwłoki realizować zamówienia. Obsługę finansowania zapewnia support przedsiębiorstwa a klienci chcący skorzystać z ofert ratalnej wszelkie pytania mogą kierować za pomocą czatu, połączeniu z infolinią oraz drogą mailową.
Nadesłał:
Monika Krukowska
|
Komentarze (0)