Firma » Biznes
Obsługa Klienta w gastronomii. Szkolenia CCMS dla Stacji Wawer
Zobacz więcej zdjęć » |
Specyfika obsługi klientów determinowana jest tu w dużym stopniu przez położenie lokalu – w centrum handlowym na obrzeżach aglomeracji warszawskiej. Klienci podmiejscy stanowią bowiem mieszankę osób przyzwyczajonych do szybkiego tempa życia, wynikającego z funkcjonowania w centrach dużych miast oraz klientów obszarów pozamiejskich, z charakterystycznymi dla nich cechami społeczności lokalnych. Podstawowym zagadnieniem służącym poprawie jakości obsługi, a tym samym zwiększeniu stopnia satysfakcji klientów z odwiedzin w lokalu, jest zatem zrozumienie wszelkich zależności wynikających z rozmaitych potrzeb i stylów życia, reprezentowanych przez klientów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zakres przeprowadzonych szkoleń obejmował następujące zagadnienia:
ustalenie najlepszej z możliwych postaw pracowniczych lub/i zmodyfikowanie zachowań,
mających znaczący wpływ na klienta,opisanie i analizę podstawowych postaw klienckich, pod kątem zachowań,
oczekiwań i reakcji na nieoczekiwane zdarzenia,przećwiczenie reakcji/zachowań w obsłudze tzw. „trudnego klienta”, najczęściej zdarzających
się podczas codziennej pracy,podniesienie poziomu skutecznej komunikacji, pod kątem rozumienia postaw klientów
i najskuteczniejszych sposobów przełamywania ich niechęci, wrogości czy złośliwości,przećwiczenie podstawowych zasad savoir vivre, by móc jak najskuteczniej realizować oczekiwania poszczególnych typów klientów,
współpraca w zespole.
CCMS świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 780 106 820
mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl
Robert Waker
tel.: 793 34 44 88
mail: robert.waker@ccms.com.pl
www.ccms.com.pl
www.facebook.com/ccms.polska
Komentarze (0)