Firma » Reklama

„Od szpilek po szpileczki” - Park Handlowy Targówek ma wszystko

„Od szpilek po szpileczki” - Park Handlowy Targówek ma wszystko
Zobacz więcej zdjęć »
Trwa kampania reklamowa Parku Handlowego Targówek zatytułowana „Mamy wszystko”. Jej celem jest podkreślenie wszechstronnej oferty parku i jego charakteru jako miejsca wygodnych, rodzinnych zakupów.

Kampanię łączy wspólny motyw zaskakującego połączenia dwóch produktów o podobnej nazwie, lecz różnym przeznaczeniu, które można znaleźć w asortymencie parku. „Mamy wszystko: od szpilek po szpileczki, od piłki po piłeczkę, od kanapy po kanapkę, od szczotki po szczoteczkę, od pąków po pączki" - to hasła kampanii, znajdujące swoje odzwierciedlenie w zaprojektowanych layoutach.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Kampania jest realizowana na terenie Warszawy. Wykorzystano w niej nośniki outdoor (billboardy, frontlight), ekrany na stacjach metra oraz reklamy fullback na autobusach. Kreacje można zobaczyć również w lokalnych mediach codziennych (Gazeta Wyborcza, Metro), w Internecie oraz w serwisie Facebook (konkurs dla użytkowników profilu oraz posty sponsorowane). Kolejnym elementem działań promujących Park Handlowy Targówek jest spot reklamowy wyświetlany w pięciu warszawskich kinach oraz reklama emitowana na antenie radiowej. Kampania potrwa do końca maja, a jej kolejna odsłona jest planowana na wrzesień.

Uzupełnieniem działań reklamowych jest konkurs dla użytkowników profilu Parku Handlowego Targówek w serwisie Facebook, w którym można wygrać 3000, 2000 lub 1000 złotych na zakupy w sklepach parku. Aby wziąć udział w zabawie, należy zaproponować własną wersję hasła podkreślającego szeroką ofertę parku, na wzór porównań wykorzystanych w kampanii. Kolejnym etapem konkursu jest przyporządkowanie nazw sklepów do wybranego asortymentu generowanego w aplikacji, a następnie udostępnienie stworzonego w ten sposób kuponu na własnym profilu. Laureaci konkursu zostaną wyłonieni 31 maja.

Strategię promocji oraz kreacje we wszystkich kanałach komunikacji przygotowała agencja Havas Worldwide. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał MEC.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Maria Szwed

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »